Onko hyvä hotelli? Kannattaako varata bungalow?
Moracea by Khao Lak
5
479
Vastaukset
- khaolakfani
Myös minä haluaisin kuulla kokemuksia Moracea Khao lak hotellista!
- Ota_tai_jätä__
Nämä on niin turhia kysymyksiä kun minulle hyvä on toiselle välttävä ja kolmannelle huono.
Kun kirjoittaa etsi keskusteluista kohtaan * moracea* tulee monta ketjua, joissa ko hotellista kerrottu.
- s.i.n
Tosi hyvä paikka.Oltiin pari vuotta sitten.1 viikko tavalisessa huoneessa.2 viikkoa bungalowissa ja oli kyllä parempi.Aamupala aivan mahtava syötävää vaikka kuinka paljon.Ravintolan hinnat suht kalliita paikalliseen hintatasoon.Lähellä monia hyviä ruokapaikkajoa ja edullisia.Jos jotain huonoa pitää sanoa niin paljon rappusia ja jyrkät mäet
- Uteleva
s.i.n kirjoitti:
Tosi hyvä paikka.Oltiin pari vuotta sitten.1 viikko tavalisessa huoneessa.2 viikkoa bungalowissa ja oli kyllä parempi.Aamupala aivan mahtava syötävää vaikka kuinka paljon.Ravintolan hinnat suht kalliita paikalliseen hintatasoon.Lähellä monia hyviä ruokapaikkajoa ja edullisia.Jos jotain huonoa pitää sanoa niin paljon rappusia ja jyrkät mäet
Kiva kuulla, että piditte paikasta. Pelkkien kuvien varassa ostetut matkat saattavat yllättää, joskus pahastikin! Kiitos kommentista! Nyt vain malttamattomana matkaa odottamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316