Mä olisin arvostanut siinä miehessä kaikkea, uraa, salaperäisyyttä ja kaikkea, mutta sitten kävi niin, että olimme ns. kilpailijalla töissä. SE on paha asia, sillä siitähän ei saa puhua kotona ollenkaan. Huomasimme, että samallaisista luonteista huolimatta emme pystyneet olemaan hiljaa kyseisistä kilpailijoiden asioista. Paskaa päivää olisi tiennyt kummallekin myös jatkossa, kun ei voi puhua ollenkaan näistä asioista mainitsematta nimiä ja muuta. Oltaisiin saatu potkut kumpikin tahoillamme ja tämä on tosi asia. Jos nyt jotain loukkasi tämä asian tilanne, niin pyydän anteeksi, sillä tätähän tapahtuu ilman mitään sen suurempaa draamaa. Sitä, että pariskunta huomaa olevansa kilpailijalla töissä ja sitten siinä saisi taiteilla taivaan ja maan välillä koko ajan ja anoa, ettei saa potkuja, sillä jostainhan ne tietovuodotkin tulevat, ellei pariskuntien omista suista. valitan ja hän on elämäni mies, mutta…
kysymys yksityisistä yrityksistä
hallaa10
0
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657