Onko osia saatavana, että saisi pystymmän ajoasennon.
Vai pitääkö vaihtaa koko keksintö?
1100 rs ajoasennon säätö
2
254
Vastaukset
- Jutustelija1
Siellä on tehtaalla insinöörit ja muut puurtaneet sen asennon kanssa sen verran paljon ettei kannata mennä itse säätämään.
Saattaa nimittän käydä niin että kohta tuntuu ajaminen siltä kuin istuisi raivotautisen poron selässä. - Motonomi1
Ohjaustanko on helppo vaihtaa korkeampaan ja leveämpään. Samalla joudut vaihtamaan vaijerit ja jarruletkun LT-mallin pidempiin. Sähköjohdot ylettyy hyvin. Ne on niputettu rullalle tankin alle. Katteen suojaavuus ei tosin enää toimi. Itselleni hankin amerikkalaisen Parabellumin lisäpleksin. Ei tee pyörteitä katteen taakse ja suojaa melko hyvin käsivarretkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657