Olen ollut 2 vuotta saksassa töissä ja tottunut sikäläisiin kananmuniin ,nyt kun tulin kesälomalle suomeen ja tein ruoka ostokset Turun kupittaan CM:ssa niin en uskonut näkemääni,häkkikanojen munia! siis en voinut uskoa että suomessa edelleen tuotetaan ja myydään häkeissä tuotettuja munia,Saksassa en ole nähnyt enään yhtään häkkikanan munaa myytävänä missään ,eikö täällä suomessa olekaan samat säännöt kuin muualla Eu:ssa?
Kanan munat ,mitä ihmettä?
3
1050
Vastaukset
- SaksaOnHienoMaa
Samat on säännöt.
Kyllä myydään häkki(virike)kananmunia Saksassa sekä Suomessa.
Suurin osa on muita - vapaita myös Suomessa. Häkkikanaloiden määritteet ovat muuttuneet aika paljon. Tästä oli uutisissakin juttua (aikoinaan) esim https://yle.fi/uutiset/3-5052856 - AnuLehto
Itse käyn pääasiallisesti Lidlissä ja siellä myydään vain vapaa ja luomu munia,ilmeisesti sitten Saksalainen tapa.
- HäkkiElukat
Jotain vitun merkitystä? Luuletko että esim. susi miettii tappaessaan jäniksen, että onkohan tuo pupu elänyt hyvää elämää? Ihminen on eläin siinä missä muukin otus joka tappamiseen kykenee ja osa eläimistä nyt vain on luotu tuottamaan ja kuolemaan, että muut saavat elää. Viherpiipertäjät ja muut aktivistihörhöt ovat kaikista pahimpia tekopyhyyden ja "olen muita parempi" -asenteen omaavia ihmisen irvikuvia. jotka tappavat jokaisella askeleellaan miljoonia eläviä mikro-orgasmeja julistaen samalla, että kaikki elämä olisi arvokasta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595