Tablettiin o tärkeää rajaton netti koska monet sovellukset päivittävät itseään . Parempi maksaa etukäteen netistä kuin jälkikäteen kauhistella kuinka netti lasku on niin iso. Jos on varaa ostaa tabletin ni miksei samalla ota sellaista nettiä joka on hyvä.
Puhelimeen riittää hidas netti mutta kuka jaksaa venata että tabletti lataa jonkun pelin.
Itselläni oli alunperin niin ettei ollu tabletissa nettiä ja oli todella ärsyttävää lainata kännykän nettiä kun silloin kännykän akku kului nopeammin. Mokkulaa ei huvita kantaa mukanaan.
Tablettiin rajaton netti on tärkeä
RajatonNetti
2
286
Vastaukset
Minä en ainakaan viitsi maksaa kahdesta netistä. Toisessa tabletissa ei edes ole SIM korttipaikkaa. Toisessa on prepaid, jota käytän pikkusurffauksiin ja vuodessa menee siihen pari kymppiä? Puhelimen netin tulee olla nopea.
Omassa tabletissani on mobiilidata, mutta enpä ole siihen edes SIM-korttia hankkinut, kun kodin kiinteän laajakaistan WLAN on joka tapauksessa joka suhteessa nopeampi ja ennen kaikkea luotettavampi sekä ilmainen Wi-Fi on tarjolla melkein kaikkialla, missä olen keksinyt käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647