Olen sporttinen mummu, aloitin frisbeegolfin, mutta ei ole kaveria, kivempaa olisi yhdessä heitellä, olet mies tai nainen , mummu tai vaari, tykkäät liikkumisesta, ota yhteyttä mennään kentälle jonnekin täällä Helsingissä tai jos sulla on auto niin kauemmaksikin .
tulisitko kaveriksi heitteleen frisbeetä,
nuorekasmummu
3
232
Vastaukset
- enmäähalpaan
..jaa onkos "mummulla" sitten "takataskussa" poikaystävä tai muu tuttu ja sit "ryöstetään" ....
- uhiurv
Nykyään onkin hyvin vaikea löytää harrastuskaveria sellaiseen "ei niin vakavaan" harrastamiseen.
- Suolaketie
Terve.olen pekka porvoosta harrastan ulkoilua ja olispa kiva koittaa totakin lajia olen 57v työssä käyn yksin asuva.voi soitella puh 0409109840
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634