Voisitko katsoa minulle tulevaisuuden näkymiä. Työasiat ovat nyt kovasti pinnalla ja tuntuu että ne stressaavat aika tavalla. Mitä näet tästä?
Jotain muuta??
Kiitos ajastasi:)
Cherrykirsikka
2
159
Vastaukset
Hei Jonna! Päällimmäinen tunne jonka sain viestistäsi oli väsymys. Oletko ehkä joutunut kantamaan suhteettoman paljon vastuuta etkä tunne voimiesi riittävän? Pidä mielessäsi, että työ ei ole koko elämä, vastuuta voi myös jakaa. Saattaa myös olla, että arkipäiväsi olisi onnellisempi jollain muulla alalla, eli sitäkin kannattaisi ehkä harkita..
Näin Sinut parisuhteessa elävänä, näinköhän väärin? Perhe-elämästä ammennat töissäkin tarvittavaa voimaa; olet onnekas kun olet löytänyt itsellesi niin sopivan kumppanin - täydennätte toisianne mainiosti eikä liene syytä lähteä merta edemmäksi kalaan :) Ruoki parisuhdettasi niin se ruokkii Sinua.
Tällaisia nyt nousi, toivottavasti sain napattua energioistasi kiinni tässä kiireen keskellä.. Hyvää viikonlopun jatkoa Sinulle!- Jonna
Kiitos vastauksesta.
Todellakin omaan avomiehen, joka on jaksanut kannustaa ja tukea minua todella ihanasti näiden stressaavien viikkojen aikana.
Täytyy kotona ottaa oikeen asiaksi hoitaa parisuhdetta paremmin. Nämä työasiat ovat nyt vieneet kaiken energian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164