Minulla on ollut jo jonkin aikaa päässä, vähän korvasta taaempana sellainen ison finnin tuntuinen patti.
Se on pehmeä eikä se ole muuten juurikaan edes kipeä. Onko päässä ihan normaalia olla tällaisia vai
voiko se olla jotain syöpää tai jotain..?
Ei ole ollut mitään pääkipuja tai muutakaan..
Patti päässä
4
972
Vastaukset
- vastaus
Kukaan ei täällä pysty kertomaan mikä patti se on, joten lääkäriin vaan, jos huolestuttaa.
Ei ne siellä arvauskeskusksessa mitään osaa sanoa. Ovat muka tutkivinaan mutta ei silti osaa sanoa mitään. Minä tässä vasta kävin lääkärissä patteineni mutta mitään ei selvinny mutta kyllä niille raha kelpasi. Joka käynniltä perivät 22 euroa, ettäh...
- M-48
Zip1 kirjoitti:
Ei ne siellä arvauskeskusksessa mitään osaa sanoa. Ovat muka tutkivinaan mutta ei silti osaa sanoa mitään. Minä tässä vasta kävin lääkärissä patteineni mutta mitään ei selvinny mutta kyllä niille raha kelpasi. Joka käynniltä perivät 22 euroa, ettäh...
Mutta, jos joku patti vaivaa mieltä, niin parempihan sitä on käydä näyttämässä. Asia tulee sillä selväksi.
M-48 kirjoitti:
Mutta, jos joku patti vaivaa mieltä, niin parempihan sitä on käydä näyttämässä. Asia tulee sillä selväksi.
Vaan kun ei tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450