ONko kokemäellä halla,vai mihin katosivat mun siemenperunat,Jätin keväällä korillisen perunoita trapuille ja ne hävisivät, mikä eläin niitäsyö???
SIEMENPERUNAT KATOSIVAT
6
247
Vastaukset
- Voihyvääpäivää
näkee millaista porukkaa on Kokemäelle jäänyt....järkevät jos teitä vielä on, paetkaa tekin kun vielä voitte
- ihmettelenkö
SAIRASTA, VASTATKAA KUNNOLLA TAI OLKAA sittten vastaamatta.
- jännääkö
Oliko koppa tallessa, vaiko hävinnyt, oliko nurin jos tallella?
- Mihinkatosivat-
No perskules,oli se pärekoppa siinä rapuilla mutta joku siili varmaan oli syönyt siitä sen punotun kantokahvan poikki,saako muuten siilejä metsästää kun luulen että ne söi myös mun tomaatin raakileet tai ONko kokemäellä ollut silloinkin halla
- IlmnSiemenperunia
No nyt ne perunat onkin siellä korissa. Sori vaan taisin katsella niitä vanhasta paffikopasta.
- MaljaSulleMaljaMulle
Olikos tää tappisen kalle? Siltähän ne vietiin ne viimesetkin siämenperunat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670