En enää koskaan kättele Perussuomalaista,älä sinäkään .Näin ne saadaan luikkimaan takaisin koloihinsa , sinne mistä tulivatkin.
kåyttäytäytömis sääntö
8
212
Vastaukset
- Tehdäänkehitysmaayhdessä
En myöskään äänestä enää koskaan vihervasemmistoa,näin suomalia saadaan kuntoon.
- tartuntatautiasiantuntia
ihan hygieniasyistä jättäisin koskematta persuun
- ruuuno
Eikö niitten käpälät ole hillosta tahmasia.... puistattaa ihan.
- venehumalikot
Älä kättele ainakaan kepulaisia#
- ok-settaa
lesta Sipilä on inhokkilistan keulilla,
- uusiliitto
En kättelisi myöskään uuvakkeja vai mitä sinisiä ne on . Ne erottaa harmaasta ihosta ja lontolla olevista poskista,senhän arvaa mitä ne kätösellään tehneet.
- ainoajärkevä
Minä äänestän seuraavissa vaaleissa Sinisiä, tehkää kaikki muutkin samoin, saadaan Suomi kuntoon.
- osasto
Kommunistia käteltyä on syytä laskea sormet,voi olla ettei kaikki olekkaan tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635