Olen 60 v. mies.
Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä on tullut pystypäiviä. Pari kolmen viikon taukoa juopottelussa on ollut, siinä kaikki.
Alan olla aika kypsä tähän touhuun. Aalaikaiset lapset ja puolisi, vaikka asuvat erillään, mietityttää. Eikä vähiten oma terveys ja jaksaminen. Kun juopottelee, ei saa mitään aikaiseksi. Pelkkää ryyppäämistä.
Onko kellään positiivista palautetta Miennesotahoidosta. Se voisi olla ai nut pelastutkseni. Olen käynyt "kevyellä" hoidolla, mutta se ei ole riittänyt. Ei nyt aivan tyrhaan, mutta tarvitsen järeää hoitoa.
Mielelläni kuulisin henkilöitä, jotka ovat käyneet minnesotahoidon.
Minnesotahoito/myllyhoito
4
234
Vastaukset
- Maaseudunpoika82
Älä raititistele ja muuta maalle asumaan...Pois pk- seutu, niin minä raitistuin.
- maaIIa
Minusta taas tuli täysi juoppo lopullisesti kun muutin maalle. Ei täällä yksinäisellä ole muuta tekemistä kuin juopottelu, varsinkin talvella.
- Eräs_palstalainen
Aloita nyt kylmiksen ja sauniksen saunaterapialla, joka kestää noin 45min. Terapiaan kuuluu oman elämän läpi käyminen kovan koulun käyneiden karpaasien kanssa. Jo viimeistään 95c lämmössä alkaa tulemaan ajatuksia, jotta voisiko elämää elää toisella tavalla.
- 6000-päivää
Mene Päihdelinkkiin jos haluat asiallista keskustelua aiheesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804