Kävelet poissaolevana eteenpäin, parimetrinen rengas ei paljoa hidastu allejäädessäsi.
-Tästä seurasi tietenkin ohje, jos näkyy jalankulkija, kauha maahan ja kone seis.
-Muttamutta. onko tulevaisuus väkijoukkoon ajamalla harventaa kansaa, kaikki paitsi eläkeläiset
ei nosta silmiään pelastaakseen itsensä siirtymällä sivuun.
Kuolet kännykkä kädessä alle sekunnissa
ukkoontunu
1
148
Vastaukset
Suomeen myös kielto vaikka kävellessä taajamassa,on känny oltava poissa kädestä. Kaupungeissa jo on kielto esim Honolulu viimeisimmäksi. Tai sitten aja yli piruako minä niistä välitän,olen saanut fillarin autoni perseeseen,tabletti kourassa. Ja ylipäätään en pidä että joudun jonkun tekemälle videon pätkälle,eli aja yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450