Minulta voitte kysyä piiskaamiseen liittyviä asioita, olen perehtynyt asiaan teoriassa sekä käytännössä. Opintoni ovat kestäneet yli 30 vuotta.
Voitte kysyä piiskaamisesta
7
414
Vastaukset
- fkgkckfkfk
Piiskaa persereikääs löylykauhalla vitun hönö
- opetuksentarpeessa
kerro lisää.oletko päässyt tekemisiin piiskaa antavien naisten kanssa?itse palvon kyseisiä enemmän kuin mitään muuta.
- KantapäänKauttaOpittu
Enpä ole muiden naisten kanssa kohdannut niissä merkeissä, kuin oman äitin kanssa pienenä
- nettiraivo
Saitko kotona kuripiiskaa?
MIten aikuisena annettu eroaa siitä, onko kovempaa tai pitempään vai samalla tavalla? - KantapäänKauttaOpittu
Kyllä sain. Pienenä sattui enemmän. Aikuisena on melkolailla kiinni piiskaajasta. Teini-iässä häpeä oli pahempi rangaistus kuin itse kipu. Vaikka onhan se häpeä yksi vaikutin aikuisenakin piiskaleikeissä. Operaatio kestää aikuisena n. 10 kertaa niin kauan kuin lapsena. Jos aikiusena oikean kurituspiiskauksen saa, niin sekin on ohi melko nopeasti ja sattuu varmasti. Tilanne muistuttaisi silloin murkun piiskaamista: nopeasti, tehokkaasti ja lopuksi piiskattu luikkisi häpeänsä kanssa paikalta.
- mielenkiintoista-
Kuinka moni piiskattava kiihottuu piiskauksesta? Onko kokemuksia sellaisesta piiskattavasta, joka haluaisi tulla piiskatuksi väkisin. Riisuttaisiin väkisin housut pois, ja sitten vain armotta pakarat punaisiksi ja kuumiksi.
- KantapäänKauttaOpittu
Miehistä 28 % haaveilee piiskaamisesta, naisista vielä suurempi osa. Moni heistä kiihottuu myös session aikana, mutta ei kaikki.
Ilmiö on tuttu, että joku haluaa tulla piiskatuksi väkisin. Joillekin piiskauksessa kipu on tärkein asia, toisille taas se, että joku ottaa heistä ylivallan ihan kuin lapsena. Varmaan tähän jälkimmäiseen ryhmään kuuluu sellaisiakin, jotka eivät ole lapsena piiskaa saaneet, mutta haluavat kuitenkin asettua jonkun fyysisesti vahvemman alistamaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499