sipulinippu

sipulinystävä

miten voi samanlainen sipulinippu maksaa s-marketissa 0,95 ja K-supermarketissa 1,75, ei jummarra. Tuo K-hinta on noin 80% kalliimpu kuin S ?????

6

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löröttäjä

Pösilö se on tarjouksessa, mistä johtuu että en saa bonusta kun Käyn s kaupan mittarilla löröttämästä bensaa tankkiin mutta nesteaselilta saan plussaa

• sipulinystävä

hintaero ollu 2-viikkoo...melko pitkä tarjous. koskee näköjään myös tomaatteja, kurkkua, jauhelihaa, maitoa, grillimakkaroita (kabanossi). tietty jos kaikki on tarjouksessa niin hyvä sitten. Rupesin just tsekkailemaan muitakin hintoja ja jumaleisson tuo meidän k-kauppa on kallis.

• löröttäjä

noo kepuhepukauppa hämää hinnoilla ja eritoten boonuksilla, kallein kauppa on ässss
      hiivati pankkitoiminnoilla tuoettu kepuhärdelli joka tuhoaa yksitysyrittäjyyden osta sipulisi sieltä kun kerran halpaa on.

• löröttäjä

tai istuta pelttosi sipulit ja nauti on halpaa

• sipulitonystävä

Kivaa, nyt täällä onkin oikein K-kauppiaita kommentoimassa. Kertokaa nyt asiakkaillekkin että missä tuo s-huijaus tapahtuu. Jos hintalappuhunta on halvempi ja kanta-asiakasjärjestelmä parempi, niin missä sitä asiakasta huijataan?

• Homesieniä

Kauppias hoitaa homman, vai hoitaako sittenkään? Pitkään olen jo ihmetellyt että pitääkö nämä myyntipäälliköt yms ruokakauppojen pomot itseään hyvinä kauppiaina kun laitetaan esim. Kasviksille ja hedelmille aivan älyttömät hinnat ja sitten kaupassa on HOMEHTUNEITA sipuleita, paprikoita, avokadoja yms. Jotka olisivat menneet kaupaksi jos hinnat olisivat olleet kohdallaan. Kauppiaat mieluummin antavat ruuan homehtua asiakkaan nähtävillä kuin alentaa hintaa???? Hyi olkoon.. menee ruokahalut noilla kauppareissuilla.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33