Mistä kotivakuutus luottotiedottomalle?

miukumaukunenaaa

Otsikko kertoo kysymyksen.

8

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmäispatikoija

Ei niinkai mistään, ellet satu ajoneuvoa hallitsemaan siinä on sentään pakollinen vakuutus. Onhan se talvella vähän kylmää kyytiä..

• Toimeentulotuesta.

• Käytännössä

Ei mistään.

• kyysyy

MITENKÖHÄN PALJON ON IHMISIÄ JOITA LÄHITAPIOLA ON ONNISTUNUT HUIJAAMAAN???

• 1W378z3shMquot0vdO6UAIl7

Mitenköhän paljon on ihmisiä, jotka ovat onnistuneet huijaamaan LähiTapiolaa?

• luottotiedoton9999

Lainaan tätä, kun jostain syystä postaamani ketju ei nouse etusivulle:

Hei,

Internetistä löytyy tästä ketjuja pilvin pimein, muttei mitään ihan tuoretta tietoa. Ajattelin siis kysyä, jos joku osaisi auttaa.

Minulla on ulosotossa noin 20 000 euroa, täysin omia töppäilyjä muutaman vuoden takaa. Olen maksanut veloista noin neljäsosan takaisin ja minulla on nykyisin vakaat tulot.

Asunnon etsiminen on ollut yllättävästi todella vaikeaa, etenkin täällä Helsingissä missä asunnot ovat muutenkin kiven alla. Onnnistuin kuitenkin saamaan tutuntutun kautta asunnon, johon voin muuttaa koska vaan. Maksoin asunnosta normaalia reilummat vuokravakuudet.

Tajusin vasta vähän liian myöhään, että vuokraisäntä vaatii luonnollisesti kotivakuutuksen. Olen kokeillut molemmista firmoista, joissa minulla on sellainen aiemmin ollut (IF ja Pop-vakuutus). Kumpaankaan en ole eläessäni jättänyt laskua maksamatta tai maksanut myöhässä, mutta kieltäytyivät antamasta vakuutusta nyt luottotiedottomuuteen vedoten.

1) Tietääkö kukaan, onko jotain vakuutusyhtiötä josta voisin saada kotivakuutuksen jättämällä esimerkiksi ison etumaksun? Ei mitään ongelmaa jättää vaikka 500e "pantiksi".

2) Kaikenlaisia yleisiä strategianeuvoja otetaan myös vastaan

3) Onko kellään mitään kokemuksia sinunturvaksi.fi-palvelusta? Tuo näyttää sivujen perusteella aika höpöhöpö-firmalta, mutta toisaalta tuo kai kävisi periaatteessa vakuutuksesta? Voisiko tuosta olla ratkaisuksi?

4) Onko mitään muuta keinoa, esimerkiksi voinko käyttää jotain omaistani takaajana, voiko vuokranantaja ottaa vakuutuksen omissa nimissään jos sovimme asiasta tai jotain tällaista? Käsitin, että toisen puolesta kotivakuutusta ei voi ottaa jos ei asunnossa asu. Mutta voiko omistamaansa kiinteistöä jotenkin vakuuttaa jollain yleisvakuutuksella niin, että se kattaa kaiken riippumatta kuka siellä asuu? Toisin sanoen onko yhtään mitään tapaa, jolla voimme hoitaa tämän yhteistyössä vuokraisännän kanssa?

Tuntuu ihan absurdilta, ettei tähän tunnu olevan mitään keinoa. Nyt olisi hyvät neuvot kalliit, kiitos vastauksista!

• näinhänse

Kotivakuutuksen saat maksamalla vuoden vakuutuksen etukäteen. Luottoa et saa.

• tupauuno

Ei luottotiedottomalla luulisi olevan omaisuuttakaan mitä vakuuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33