Mies voi valita harrastuksensa kahdesta eri vaihtoehdosta. Harrastukset voivat olla sellaisia jotka oikeasti kiinostavat kuten elektroniikka, tähtitiede tai historia.
Kiinostavissa harrastuksissa on kuitenkin se vika, että niitä harrastamalla mahdollisuudet saada naista ja parisuhdetta heikkenevät. Siksi mies joutuukin monesti hankkimaan harrastuksia jotka eivät varsinaisesti kiinosta, mutta joiden avulla saa hankittua naisia. Tälläisiä harrastuksia ovat esim. jääkiekko, autourheilu ja kaljanjuonti.
Oikeat ja kiinostavat harrastukset
24
819
Vastaukset
.. Minä en harrastaisi tuon perusteella ainakaan YhtäänMitään.. Se taas on EriJutska, jos/kun harrastaisi jotain Sellaista NaisenKanssa, jota ei Välttis Yksin jaksaisi/huvittaisi harrastaa.. Ainakaan niin paljon.. Siinä harrastetaan silloin PariSuhteilua yms.. ;D.. Noh, tämä ei tarkoita tietenkään ihan mitä vain ja/tai ihan missä vain.. ;P
- crux
Harrastukset on kyllä naisille tärkeä juttu. Ilmeisesti heillä on niin paljon ylimääräistä aikaa. Sitähän jossain Tinderissäkin aina ensimmäisenä tivataan. Ihan turhanpäiväinen sivuseikka parisuhteessa.
- Lypsävät.tietoja
Se on vain ovela keino lukea rivien välistä millainen mies siellä oikeasti on. Jos menee möläyttämään kysyttäessä jonkun passiivisen harrastuksen, kuten lukemisen, ei taatusti kuulu naisesta enää mitään.
Mitä fyysisempi ja aivottomampi harrastus niin sen parempi.
- Parisuhde-pavarotti
Kaljanjuonti pitää naisen talossa. jos lopettaa kaljan juomisen niin nainen lähtee aika äkkiä.
- niinluulisin
Mä olen 32 vuotta ollut aviossa eikä kaljoja ole kulunut, joten se ei voi olla tärkeää.
- Selvennys
Tarkoittaako elektroniikka S24?
- Enmätiedäkään
Ai nii ja kaikenmaailman palstat...nuorten chatit sun muut
- Nainen39vee
Jännä juttu. Tunnen enemmänkin naisia, joita kiinnostaa tähtitiede ja historia, mutta tunnen vain pari naista, jotka ovat kiinnostuneet autoista (ja toinen heistä on lesbo), mutta en kai tunne ketään, jota kiinnostaisi autourheilu. Jotkut toki tykkäävät katsoa jääkiekkoa ja muutakin urheilua. Etkös aloittaja tosiaan keksi mitään muita harrastuksia? Itselleni tule äkkiseltään mieleen lukuisia harrastuksia, jotka kiinnostavat naisia - ei mikään tietenkään kaikkia, mutta jos idea on yrittää löytää samanhenkistä seuraa, niin luulisi kaikille ainakin teoriassa löytyvän jotain. Ja usein ihmisillä on monenlaisia kiinnostuksen kohteita, esim. juuri ne tähtitide ja historia ja lisäksi kulttuuri, taide, liikunta... joku tykkää keräillä jotain, matkustella, yms. Onhan näitä vaikka mitä.
On ihan luontevaa kysellä Tinderissä ja treffeillä "mitä harrastat", koska tämä on toisaalta neutraali kysymys, joka ei tunnu tungettelevalta, mutta toisaalta sitä kautta saa kuitenkin tietää millaisista jutuista toinen on kiinnostunut. Ja jos yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy, siitä saa hyvin keskustelua aikaiseksi.
Uskallan myös veikata, että jos tuohon harrastuskysymyksene vastaa "lätkä, kaljanjuonti ja autourheilu", niin suurin osa naisista kokee, ettei mitään yhteistä ole. Sen sijaan jos mainitsee historian ja tähtitieteen, se herättää kyllä mielenkiinnon niissä ihmisissä, joiden kiinnostus on edes vähän sinnepäin. Vaikkei itse olisi historian harrastaja, voi esim. kirjallisuudesta tykkäävä saada tuosta kiinni. Ja miten olisi vaikka joku historiaa tai tähtitidettä opiskellut nainen? Kyllä kuule niitäkin on - taitaapa itsellänikin olla muutama historiankurssi aikanaan suoritettuna. Ja luennoilla näkyi kyllä hyvin paljon naisia!
Suurinta osaa kiinnostaa elektroniikka varmaan ihan vaan käyttöesineinä. Aika harva siitä varmaan jaksaa oikeasti olla kiinnostunut.- onksoutoo
Mä olen tosi kiinnostunu tekniikasta, esim. seksiroboteista, onks se outoo?
- Nainen39vee
onksoutoo kirjoitti:
Mä olen tosi kiinnostunu tekniikasta, esim. seksiroboteista, onks se outoo?
Aika moni on kiinnostunut roboteista, varmaan seksiroboteistakin (ihmiset ovat kokeilunhaluisia). Joten tuskinpa se "outoo" on. Eri asia sitten on se, että jos et halua tämän kiinnostuksen määrittävän deittailuasi, niin kannattaako asiaa tuoda ilmi heti deitti-ilmoituksessa tai tapailuvaiheessa. Vaikka eihän tuo ole kuin kehittyneempi versio muista seksileluista, mutta yleensä nämä otetaan puheeksi vasta vähän myöhemmin, ei heti.
- onksoutoo
Nainen39vee kirjoitti:
Aika moni on kiinnostunut roboteista, varmaan seksiroboteistakin (ihmiset ovat kokeilunhaluisia). Joten tuskinpa se "outoo" on. Eri asia sitten on se, että jos et halua tämän kiinnostuksen määrittävän deittailuasi, niin kannattaako asiaa tuoda ilmi heti deitti-ilmoituksessa tai tapailuvaiheessa. Vaikka eihän tuo ole kuin kehittyneempi versio muista seksileluista, mutta yleensä nämä otetaan puheeksi vasta vähän myöhemmin, ei heti.
Okei, ei sitten ekoilla treffeillä vaan ehkä kun on pari kertaa tavattu.
- Tuherovainmaistuu
Nainen39vee kirjoitti:
No sinä olet muutenkin niin irrallaan todellisuudesta sen oman pikku lesboharrastuksesi vuoksi ettei kannata kommentoida heteroparisuhteita ollenkaan.
- ex-raitis3
No ei naisten tarvitse niitä samoja harrastuksia harrastaa mitä mies. Kuitenkin jos mies harrastaa esim. elektroniikkaa tekee se hänestä ei-kiinostavan. Sen sijaan lätkämatseissa kaveriporukalla käydä mies on naisten mieleen. Kun ottelun jälkeen mennään baariin lätkäkavereiden kanssa ottamaan kaljaa, voi siitä samalla tarttua nainen mukaan. On ihan toista kertoa baarissa naisille olevansa lätkäkavereiden kanssa matsin jälkeen kaljalla kun oma joukkue on voittanut, kun alkaa jossain kaupassa selittämään naiselle että on siellä elektroniikkarakentelun jälkeen.
Toiset harrastukset tekevät miehestä Miehen, toiset taas ei-kiinostavan nahjuksen.
En nyt sanoisi että nuo ovat mitenkään toisiaan poissulkevia. Minulla kaveripiiristä löytyy persoonia jotka rakentelevat tietokoneita, tai äänentoistoja autoihin. Sen lisäksi käyvät salilla, joku pelaa jalkapalloa ja toinen salibandyä. Yksi aloitti vielä ampumaharrastuksen.
Tässä porukassa löytyy pitkää avioliittoa, lyhyempiä suhteita ja sinkkuja. Kyllähän harrastukset ja kiinnostuksen kohteet kannattaa valita ihan omista tuntemuksista. Jos kumppani on kiinnostunut samoista asioista niin aina parempi mutta pitäisi riittää kun toisen harrastuksia edes yrittää ymmärtää.- tuntemuksii
"Kyllähän harrastukset ja kiinnostuksen kohteet kannattaa valita ihan omista tuntemuksista."
Jos tuntemukset on sellaisii et haluaa rakastella seksirobotin kans ni kannattaaks alkaa rakentelee niitä? Sitäks sä niinku tarkotat? - Nainen39vee
tuntemuksii kirjoitti:
"Kyllähän harrastukset ja kiinnostuksen kohteet kannattaa valita ihan omista tuntemuksista."
Jos tuntemukset on sellaisii et haluaa rakastella seksirobotin kans ni kannattaaks alkaa rakentelee niitä? Sitäks sä niinku tarkotat?No varmaan kannattaa alkaa rakennella seksirobottia, jos siltä tuntuu ja jos taidot riittävät. Miksikä ei? Suurimman osan kohdalla ongelma tosin taitaa olla siinä, että taidot eivät riitä edes edestakaisin liikkuvan pölyjenpyyhkijärobotin rakentamiseen.
- tuntemuksii
Nainen39vee kirjoitti:
No varmaan kannattaa alkaa rakennella seksirobottia, jos siltä tuntuu ja jos taidot riittävät. Miksikä ei? Suurimman osan kohdalla ongelma tosin taitaa olla siinä, että taidot eivät riitä edes edestakaisin liikkuvan pölyjenpyyhkijärobotin rakentamiseen.
Niin joo, pitäs varmaan vähän opetella tota tekniikkaa jossain opistossa vaikka.
tuntemuksii kirjoitti:
Jos tuntemukset on sellaisii et haluaa rakastella seksirobotin kans ni kannattaaks alkaa rakentelee niitä? Sitäks sä niinku tarkotat?Tietysti jos rahat riittää niin sitten ostamaan valmis jos sellainen löytyy. Jos kuitenkin taidot riittävät tällaisen rakenteluun niin ilman muuta toteuttamaan. Kannattaa sitten vaikka kuvata ahkerasti miten kehittyy ja laittaa profiili johonkin Linked in tyyppiseen palveluun esille. Sitä kautta joku voi sinut bongata ja pääset kehittämään robottia ihan työkseen. Siinä status kohoaa ja tilipussi paksunee ja ennenkaikkea itseluottamus kasvaa.
Mutta toki olet oikeassa siinä että kaikki harrastukset tai muutkaan unelmat eivät ole aina toteutettavissa esimerkiksi rahan takia.
- nuuskamuikku1
Kaikki ei halua harrastaa baareja.. Tai penkkiurheilua... Missä sitten tavata.. Luontoharrastukset.. Netti.. Mitä sinulle tulee mieleen?
"Nimimerkillä - minä joka ennen haraastin miekkailua, ratsastusta ja keilaamista". Vaihdoin harrastukseni aivan uusiin alta 15-vuotiaana. Aloin harrastamaan tanssia, teatteria ja musiikkia. Tässä vaiheessa tuleekin mieleen, kun aikuiset valittavat, kuinka kalliiksi lasten harrastukset tulevat. Hommatkaa sellaiset harrastukset mistä saa raahaa. Minä olen saanut harrastuksistani palkkiot. Kaikki tämä päivätyön päälle (sähköyliasentaja). Lisäksi olen saanut käydä esiintymässä mitä erilaisimmissa tilaisuuksissa ja 26 eri maassa, joka on rikastanut elämänkatsomustani. Olen ollut nyt kolme vuotta eläkkeellä, mutta edelleen soitan ja laulan Rovaniemen VPK:n soittokunnassa. Mikäs sen mukavampaa? Noh, keräähän ne jotkut postimerkkejäkin.
- Nicitönnä
Anteeksi, mutta sulla on hiukan stereotyyppisiä käsityksiä monista ihmisistä tai asioista, unohdat yksilölliset erot ja muuttujat. Ja sen, ettei tarvitse olla klooni ollakseen mielenkiintoinen ihan parisuhdemielessä. ☺️
Miehen täytyy osata pudottautua laskuvarjon kanssa, ja hyvähän se ois jos osais sukeltaakin Mare Germanicumilla.
- umtynrtebwv
Miksei vaikkapa jenkkiautojen tai moottoripyörien rassaus, snoukkaus yms. olisi oikeasti kiinnostavaa? Kyllä jokin urheilullinen snoukkari mustangilla saa paremmin naista kuin nörtti fillarilla.
Aina on hyvä mies joka osaa käyttää ruuvimeisselä kuin vaihtaa renkaat autoon ja tietää mistäkin hakea apua kuin hoitaa auton korjauksia.yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850