Etsin tosimiestä, joka haluaa näyttää mulle paikkani, laittaa mut polvilleen eteensä imemään ja laittaa mut levittämään jalkani ja paljastamaan pilluni. Toivon dominoivaa ja kokeilunhaluista miestä joka haluaa näyttää minulle että olen nainen, astuttava ja siemennettävä pillu jota mies käyttää omaan nautintoonsa.
Olen syntynyt naiseksi ja minulla on pillu,kohtu ja munasarjat mutta olen jo vuosia käyttänyt testosteronia joten näytän ja kuulostan mieheltä.
Olen harrastanut seksiä ainoastaan naisten kanssa joten olen neitsyt miesten suhteen ja tiukka pillustani.
Olen jo pidemmän aikaan fantasioinnut että tuntematon mies ottaisi mut kunnolla ja ikään kuin rankaisisi siitä että yritän olla mies vaikka mulla on pillu, kohtu ja munasarjat. Näyttäisi mitä eroa on minulla ja oikealla miehellä.
Toivon myös jonkinlaista sanallista alistamista.
Olen 28, 172/84, lyhyet hiukset
Asun pääkaupunkiseudulla, jonkin verran käyn myös Turun ja Tampereen suunnalla.
Jos kiinnostuit ja voisit kuvitella astuvasi mut himoa ja/tai halveksuntaa tuntien niin laita viestiä pakotettuna@luukku.com
Etsitään tosimiestä astumaan neitsytpillu (ftm)
10
1595
Vastaukset
- Poiyhk
Vieläkö etsit tosimiestä
- Monica24df
Hei! Nimeni on Monica, olen 24-vuotias. Olen hiljattain murtautunut poikaystäväni kanssa ja olen hyvin yksinäinen ...
Haluan tavata sinut! Kuvani täällä >>>>> http://agrici.info/monica
Kuka on kiinnostunut kirjoittamisesta .. - mukavamies09
laitoin sp...
! Up
- Anonyymi
Vuodesta toiseen aina vaan samaa pelleilyä
- Anonyymi
Onko näin?
- Anonyymi
hei kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955