Kuka on tämä vuojranantaja, jota kannattaa varoa. En pääse Facebook-keskusteluihin.
Olen muuttamassa Saloon syksyllä.
Kuka vuokranantaja?
13
4182
Vastaukset
- Syysmuuttaja
Kuka on tämä vuojranantaja, jota kannattaa varoa. En pääse Facebook-keskusteluihin.
Olen muuttamassa Saloon syksyllä.
http://www.sss.fi/2017/07/omapainen-vuokranantaja-kuohuttaa-salossa/
Linkki unohtui. Suomi24.fi toimii tökerösti.- Lukua
Vaskiaho
- Syysmuuttaja
Etunimi? Fonectasta löytyy vain yksi?
- Fykjhh
Tuija Vaskiaho.
- Syysmuuttaja
Asia selvä. Kiitos tiedosta. Täältä tullaan, Salo!
Ilmeisesti Suomi24.fi ei halua kenenkään lähettävän yhtäkään viestiä. En ole robotti. Hirveä järjestelmä. Todella hirveä. - Ala_arvoista
Salkkarin jutun perusteella jutussa nimeämättömän vuokranantajan rikoksia voisivat olla kotirauhan rikkomiset ja petokset tai niiden yritykset. Toisten koteihin ei ole asiaa, eikä aiheettomia lisälaskuja voi tietoisesti lähettää Tulee turhan kallis harrastus.Vuokralaisuhrien tulee tehdä rikosilmoitus pikaisesti.
- vuokralainenxxx
Joo , kokemusta on ! Yritys hyvä mutta pärjäsin hyvin ja sain takuuvuokrani takaisin. Kauhee muija ! Kävi todella OMILLA avaimillaan asunnossa. No kun antoi vain yhden avaimen eikä toista kuulemma ollut ?????? Ja nimihän on Tuija Vaskiaho .
- VihainenHämeestä
Hei, kerrotko hieman lisää. Vanhempi naispuolinen sukulainen on joutunut tämän "vuokranantajan" haaviin ja olisi kiva saada mahdollisimman paljon taustatietoa ko. hiihtäjästä. Mikä oli asuntosi osoite ja mikä kämpän kunto? Minkälaista filunkia yritettiin?
- VihainenHämeestä
Ja kaikki muutkin, jotka olette "nauttineet" tämän "vuokranantajan" palveluista, laittakaapa yksityiskohtaista stooria tänne.
- Asiakas48
VihainenHämeestä kirjoitti:
Hei, kerrotko hieman lisää. Vanhempi naispuolinen sukulainen on joutunut tämän "vuokranantajan" haaviin ja olisi kiva saada mahdollisimman paljon taustatietoa ko. hiihtäjästä. Mikä oli asuntosi osoite ja mikä kämpän kunto? Minkälaista filunkia yritettiin?
Osoite oli Salonkatu 7. Kuvasin kaikki "omituiset" kohdat asunnosta, asunnon kunto oli karmea.. Olin siellä 2 kk ja yritti periä maksua, kun en ollut pessyt ikkunoita. No ei saanut. Turvalukkoa ei kuulemma ollut, tai oli muttei siihen avainta. Lisäksi oletti, että osallistun porraskäytävän siivoukseen aina viikoksi, no en osallistunut. Samassa talossa asui henkilö, joka oli myös ollut ko. rouvan vuokralainen aiemmin. Oli myös mennyt sisään ja haukkunut, kun ei oltu tiskattu. Hupshoijakkaa ! No, tästä taitaa olla jo 10 vuotta.
- serppe
jos on vuokrannut asunnon ei vuokranantaja saa missään tapauksessa mennä asuntoon enää omilla avaimilla ja asiasta on sovittava vuokralaisen kans. vuokralaisen tulee säilyttää kaikki kuitit että on maksanut vuokrat sun muut. ois hyvä ottaa asunnosta ensin valokuvia kun on muuttamassa ja sit kuvat kun muuttaa pois. niin on mitä verrata
olen samaa mieltä et kannattaa tehdä heti rikosilmoitus jos huomaa et asunnolla on käyty ilman lupaa
boikottiin sen ihmisen vuokra asunnot kokonaan - Vuokranantaja
SERPPELLE:
Vuokranantaja ei saa mennä asuntoon vaikka sopimuksessa ei olisi kielletykään, Poikkeuksia ovat tulevat korjaustarpeet, uudelle vuokralaisehdokkaalle esittely tms, mistä tulee sopia hyvissä ajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104