Jos olis pakko valita niin kumpi?
Sama kysymys naisille. Jos olisi pakko valita niin koira- tai kissamies?
Kumman kanssa tulisitte paremmin toimeen?
Koira- tai kissanainen?
22
437
Vastaukset
- ei.hyvä.juttu
koira nainen mutta tuleeko itsestä vakkari koiran ulkoiluttaja
- m-i-e-z
Kissanainen ehdottomasti, olipa hölmö kysymys ja miten niin jos olis pakko? Enemmän kuin mielelläni kissanaisen/kissanaisia ottaisin riesakseni. =P
https://cdn-all.coolstuff.com/autogen/preset/aspectThumb/1200x900/a0c6d114f3b6ceabfbaf8653642af45e.jpg
(Kevennys: Mikäli haluaa löytää hyvää vaimomateriaalia, kannattaa ehdottomasti edellyttää, että naisella on kissa. =P) - Anturainen1
Koiraihminen - (mies) ja mielellään vielä sen verran hyvässä kunnossa, että jaksaa juosta semmoisia kymmen kilometrin lenkkejä. Lisäksi toivon, että hän olisi kiinnostunut aktiiviharrastuksesta esim. Tottelevaisuus, pelastuskoiratoiminta, jäljestys;-). Koiranäyttelyistä en niinkään perusta, kun ne eivät välttämättä edusta rodun tervettä kehittämistä (luodaan "kauniita" koiria joskus koiran terveyden perusteella).
- Gnuk
Lenkkien juokseminen ei tuota ongelmia, mutta sitten se tottelevaisuus yms. taas tuottaa. Koiranaisilla kun on tapana soveltaa samoja metodeja mieheenkin. Joten mulle on koiranaiset lyhyitä tuttavuuksia lukuunottamatta aika nounou... :D Ei kissan luonteen omaavaa miestä voi kouluttaa niin kuin koiraa... :)
Kissanaiset taas... <3 Ne ymmärtävät, että minä en ole heitä varten, vaan he minua... :D - Gnuk
Mut ei koirissa sinänsä mitään vikaa ole. Enemmän tulisi ongelmia koiranaisten kuin koirien kanssa... :)
Mun koirat on metsästyskoiria..
Muuta "aktiiviharrastusta" niillä ei ole kuin metsästys.
Nukkuvat sisällä talossa silloinkun heillä tuntuu siltä mutta ulkokoirat haluaa olla pihalla.
- eikoirille
Lepakkomies tarvitsee oman kissanaisen.
Koirat taas ovat kehitysvammaisia susia, joilla on tonttumaista ulkonäköä ja yliystävällisyyttä aiheuttava kehistyshäiriö.Haha ;D Kehitysvammaisia susia... Luin kans tuon jutun ylisosiaalisuutta aiheuttavasta geenivirheestä. Hauska kommentti sulta :)
Kissanainen
- Doggy-Style
Koira on helpompi kouluttaa nuolemaan pillua, ja sitä vartenhan niitä koiria usein pidetäänkin. Ja isojen uroskoirien annetaan myös panna kyrvällä, doggy style totta kai!
Että jos ette halua oikein HC-aisureiksi nuolemaan koiran jämiä eukon pillusta, niin kissa on parempi valinta. Eipä tunnu vaikuttavan toimeentulemiseen mitenkään mikä eläin kyseessä. Tai onko mitään lemmikkieläintä ylipäänsä. Hyvin tulen toimeen niidenkin kanssa, jotka ei välitä lemmikkieläimistä ollenkaan.
Mutta hyvin heikosti tulen toimeen ihmisten kanssa, jotka vihaa tai satuttaa eläimiä. Jos sellaisista taipumuksista tulen tietoiseksi.
On ollut koiraa, kissaa, marsu ja gerbiilejä. Mä tykkään eläimistä ylipäänsä ja koen, että nekin tarvitsee yhden elämänsä aikana kokea mahdollisimman hyvän elämän. Niin villinä kuin kesynäkin. Turhaa satuttamista pitää välttää.- Gnuk
Eli melkein kaikki käy? Kunhan nyt on joku? :D
Ok, ei siinä mitään.
Pst! Palstan ätmiläisille vinkki. Teilläkin on mahdollisuus. Nyt kilpailu pystyyn, et kuka teistä saa muhkeesti muhkun! :D
Niin ja tämä kilpailu ei sitten koske eläimiä vihaavia ätmilisiä... Gnuk kirjoitti:
Eli melkein kaikki käy? Kunhan nyt on joku? :D
Ok, ei siinä mitään.
Pst! Palstan ätmiläisille vinkki. Teilläkin on mahdollisuus. Nyt kilpailu pystyyn, et kuka teistä saa muhkeesti muhkun! :D
Niin ja tämä kilpailu ei sitten koske eläimiä vihaavia ätmilisiä...Väärä tulkinta, nilviäiset ja matelijat ei käy.
Varatusta, perheellisestä ei kannata julistaa kilpailua, kun mitään voittoa ei ole jaossa. Ei edes lohdutuspalkintoa.
Onhan noita vapaitakin, paremmin mätsääviä. Yritelkää niitä. 🙂
Gnuk...genukki mikähän laji se on?- Gnuk
muhkee_muhku kirjoitti:
Väärä tulkinta, nilviäiset ja matelijat ei käy.
Varatusta, perheellisestä ei kannata julistaa kilpailua, kun mitään voittoa ei ole jaossa. Ei edes lohdutuspalkintoa.
Onhan noita vapaitakin, paremmin mätsääviä. Yritelkää niitä. 🙂
Gnuk...genukki mikähän laji se on?Se on abessinialainen, muttei ihan tyypillinen rotunsa edustaja. Ja Gnuk on sen nimi, mikä ei oikeastaan tarkoita mitään.
Gnuk kirjoitti:
Se on abessinialainen, muttei ihan tyypillinen rotunsa edustaja. Ja Gnuk on sen nimi, mikä ei oikeastaan tarkoita mitään.
Absit on kyllä nättejä kisuja. Pikku panttereita. :)
Ehdottomasti kissanainen. Kissat on ihanan itsenäisiä ja itsepäisiä, eivät räksytä niin kuin koirat eikä niiden kanssa täydy touhuta koko ajan jotain. Jotenkin sellainen mututuntuma, että kissaihmiset ovat koiraihmisiä useammin introverttejä kuten itsekin olen.
- Naiskissa
Ehdottomasti mies kissansa tai kissojensa kera.
Itselläni on kaksi kissaa ja ovat aivan ihania.
Höpsis, olen extrovertti kuin myös moni ystäväni, joilla kissa/kissoja. Luulen ettei tulkintasi ole ihan vissi ;)
Kissanainen jos se kissa ei riko paikkoja ja raavi. Kyllä tarvittaessa raapivan kissan pieksen.
Koiranainen, jos koira on sisäsiisti, nainen ostaa koiranruuat ja ulkoiluttaa koiran.
Mieluiten ei mitään eläintä, joka asuu kanssani samassa asunnossa.
Mieluiten ei myöskään naista. Haistakaa paska naiset, kissat ja koirat!- Haistattaja
Haluan tähän lisätä, että myös kommarit ja kapitalistit ja hipit ja ulkomaalaiset ja homot haistakaa kanssa paska, paitsi homot haistakaa jotain muuta, kun kerran tykkäätte siitä paskan hajusta!
Ihan hyvin käy koira- tai kissanainen jos nainen omasta lemmikistään kantaa enimmän hoitovastuun, minun ei siis tarvitse pakolla lähteä lenkittämään vaan vain silliin kun huvittaa, koira ei tietenkään saa olla liian iso eikä lemmikkejä niitä saa olla liian montaa, kenneliä en jaksaisi ehkä pitää. Nainen myös tietysti itse kustantaa enimmäkseen ruuat, lekurit ja muut tarvittavat lemmikeilleen.
Paljon pahempi juttu olisi jos naisella olisi toiselle miehelle tehtyjä lapsia joiden aiheuttamiin kuluihin käytännössä joutuisi kuitenkin jatkuvasti osallistumaan ja ne hankaloittaisi elämää joka tapauksessa paljon enemmän kuin kivat lemmikit.- LapsiOKrakkiEI
Kissa! Voin ottaa miehenkin, siinä sivussa.
Koiramies ison koiran kanssa on EI, EI, EI. Yök, ajatuskin puistattaa. Koiramiehille varmaan riittää kaltaisiaan alaluokkaisia, tatskattuja, rumia koiraämmiä. - PumaCat
Kaikki mieheni ovat alkaneet pitää kovasti kissoista, myös ex-koiranomistajat ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246