En ole käynyt kertaakaan missään coffee housessa tai houkutuksessa niin en tiedä miten niissä tilataan ja maksetaan, ja oisin menossa ensi viikolla kaverini kanssa coffee houseen! Pliis vastatkaa mahdollisimman nopeasti! D:
Ensinnäkin, tehdäänkö tilaus pöydässä vai tiskillä? Pitääkö ruokalista pyytää erikseen tarjoilijalta vai näkyykö se jossain seinällä tai jotain? Jos siellä tilataan tiskiltä niin jäänkö odottelemaan niitä meidän tilauksia vai meenkö istumaan ja ootan että ne ruuat tuodaan pöytään niin kuin ravintoloissa? Pitääkö sitten juomista ja muista herkuista maksaa heti vai sitten syötyä ja pitääkö mun pyytä lasku vai antaako ne sen vaikken pyytäiskään sitä?
Miten kahviloissa toimitaan?
Toivoton4141
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670