Täällä koko ajan jauhetaan muslimeista mutta mua todella etoo tekohurskaat afrikkalaiset katoliset, ollaan niin god blessiä ja kuitenkin vaan vedätetään kaikkia täysillä ja pidetään kauheeta jeesusshowta!
Hurskasta hommaa
8
224
Vastaukset
- Hurskaskurjuus
Onks katoliset tekohurskaita? Eipä olisi uskonut. Toista se on täällä. Siperia opettaa ettei niitä banaaneja niin vain puissa kasva.
- Dorettepingpong
Vittu ne mitään opi! Luulevat että täällä muijien kanssa pelaaminen on samanlaista ku siellä rakkaassa kotimaassa. Enkä mä tarkoittanut , että katoliset on sen tekohurskaampia kuin monet muutkaan uskikset, mutta eräs tietty kauheeta teennäistä jeesustelua ja siunailua harrastava ryhmittymä ällöttää. Kirkot on niille vaan biletyspaikkoja mutta kaikki muu toiminta on kaikkea muuta kuin kristinuskon mukaista.
- Eron.tekijä
Dorettepingpong kirjoitti:
Vittu ne mitään opi! Luulevat että täällä muijien kanssa pelaaminen on samanlaista ku siellä rakkaassa kotimaassa. Enkä mä tarkoittanut , että katoliset on sen tekohurskaampia kuin monet muutkaan uskikset, mutta eräs tietty kauheeta teennäistä jeesustelua ja siunailua harrastava ryhmittymä ällöttää. Kirkot on niille vaan biletyspaikkoja mutta kaikki muu toiminta on kaikkea muuta kuin kristinuskon mukaista.
No meniskin sinne kirkkoon vetää gospeliinsa, se olis Kanyee. Mutta siellä ne pelittää missä muutkin kotimaankin pelimannet.
- Gangbangii
Hyvin pelittää. Tuollainen tosiuskovainen hurskas rukoilija voi olla kihloissa( kihlautumisen merkitys kyseisessä kirkkokunnassa?)jonkun kanssa , asua toisen kanssa , sillä voi olla lapsi kolmannen kanssa ja paneskella ties monenko kanssa.
- jjjkkj
Öö, miten he vedättävät? Laita esimerkki ettei ole ihan pingpongia
- Vyöhyketerapeutti
No siis että banaanit ei ole tän vyöhykkeen kasveja. Menix "kaaliin"?
- Gangbangii
Saattaa mennä bansku lättänään kärsään!
- Gangbangii
Tässä se kulttuurien yhteentörmäys varmaan on; nuo kun moniavioisina ovat tottuneet gangbangiin ja sillä toisen akan kehumisella kotopuolessa saa kilpailua aikaan ja pysyy vallan kahvassa mutta täällä se sen sijaan aiheuttaa kaikenlaisen palvelun tyrehtymisen ja johtaa loppujenlopuksi ulkoruokintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657