On minulle parempi tapa tutustua uusiin ihmisiin. Festarit ja ravintolat tuppaa olemaan täynnä känniläisiä, ja koen epämiellyttäväksi noiden känniukkojen iskuyritykset. Mitä enemmän promilleja, sen suorempi toiminta.
Haluan tutustua uuteen ihmiseen niin että käydään jossain vaikka kahvilla juttelemassa. Selvinpäin. Tästä jatketaan, jos kummastakin tuntuu siltä. Turhaan jotkut mollaavat nettideittailua. Se on nykyaikaa, ja minulle ainakin paras tapa tutustua uusiin ihmisiin. Joukossa on tietenkin kaiken karvaista sakkia, mutta niin on oikeassa elämässäkin. Järjen käyttö sallitty tässäkin lajissa.
Treffailu netin kautta
3
223
Vastaukset
Sinulle rakastettava ihminen, "asdfghjklöäo" on Raahessa etsimäsi mies on tarjolla kahville ja juttelemaan asioista niiden oikeilla nimillä ja jos molemmista tuntuu siltä että haluamme jatkaa tapailemista niin se ois ainakin minulle toivottava asia.
Yhteystietoni saat profiilistani.
Suukko- ja hyväilyterveisin
Jalokala- nelikymppinenmies
Netissä naiset voi naamakuvasta nähdä kuka mies on hyvä kumppani eikä petä eikä kohtele huonosti.
- satakolmev
Siitä naamakuvasta näkee myös kuka on hyvä panemaan ja kenellä on hyvä varallisuus.
Kun on hyvä naamakuva niin ei tarvita enää sanoja, ainoastaan kosketuksia. Sanat on turhia kun sielujen yhteys on saavutettu. Silloin kun puolesta naamasta näkee tulevaan ja toisesta puolesta menneeseen, silloin tietää kuka siellä naaman takana on. Mitä komeampi naama sitä parempi menneisyys, mutta tulevaisuuskin on täynnä ainoastaan onnen hetkiä ja täyttymyksiä.
Silloin naama loistaa puhtaasta rakkaudesta naamaan jota ei uskonut ensin olevan olemassakaan.
Kaikki on tässä ja nyt mitä muuta sitä ihminen voisi enää toivoa. No rahaa ja menestystä varmaan mutta sehän on jo tulossa. Ystäviä tietenkin, niitäkin on joukkioittain kiitos komean naaman. Rahaa tulee ikkunoista ja ovista että joutuu ostamaan joka viikko uudet ja isommat ovet, koska vanhat ei kestä rahan aiheuttamaa painetta.
Vaikka raha ei ole ikuista niin komeus on oleva sitä aina. Sen todistaa rakkaus komeaan naamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144