Testasin heinäkuun puolivälissä virolaista 95 bensaa matkalla Tallinnasta Pärnuun ja takaisin 14 vuotta vanhalla Golfilla.
Ensimmäistä kertaa kulutus oli 5,6 litraa satasella eli sama kuin ennen bensan lantrausta Suomessa. Normaali kulutus lantratulla bensalla on 6,5 kun ajaa 100 km tunnissa tasaista vauhtia Suomessa moottoritiellä.
Samoin Virossa huomasi että viitos vaihteella kärry kiihtyy vielä 110 nopeudesta mitä se ei enää tee lantratulla 98 bensalla.
Epäilen niitä Tekniikan maailman ja VTT:n testejä että lantrattu bensa ei muka vaikuta kulutukseen eikä tehoon - paskaa jauhoivat ja taisi testit olla Nesteen maksamat
Hiukan tympii tämä suomalainen kirkasotsainen vihervasemmistolainen eu-politiikka kun pitää kaikessa olla parasta a-ryhmää ja sorsia kansalaisia siinä samalla.
Virossa saa 95 lantraamatonta bensaa
3
186
Vastaukset
- jaskajokunen100
sinulle sattui hyvä tankillinen? tiet ovat siellä hienompaa pintaa joten tuo kivirouhe ei vastustellut niin paljoa? bensiinissä ei eu alueella ole eroa, paitsi että virosta saat vedet kaupanpäälle hintaan 1,11€/litra :) eläkä ihmettele jos korkeapainepumppu tulevissa autoissasi alkaa vinkua saati yksi suutin pätkiä....
- paskattii
Mä tankkaan venäjällä passattiin 2,0 fsi koneeseen lyijyllistä 99 eikä mitään vikaa!!!
- Luxemburgissa
kerran tankatessani kuulin että 95 sisältää vähän biolitkuja ja 98 on pudasta bensaa. Tiedä sitten puhuivatko totta. Ja 98 hinta oli 1,12€ eikä näyttänyt kovinkaan köyhältä, autokalusto meinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635