Voisiko joku nyt antaa asiantuntevan kommentin tästä perheestä millainen se on?
Eli kuka on aviomies ? mahdolliset lapset nimineen?
Onhan se suomalaisten tiedettävä perusasiat ehdokkaasta ennen kuin voi edes ajatella äänestystä.
Kuva mahdollisesta miehestä,koska kyseessä olisi suomen edustus ,niin kuin olette nähneet nykyisen presidentti parinkin edustuksineen.
Perussuomalais tietäjät ja Laura Huhtasaaren perhe
29
1105
Vastaukset
- NSAsta_iltapäivää
harjoitappa hieman omatoimisuutta eli teeppä hakukoneella asiankuuluvat tiedustelutoimet
- kyssäriperse-2017
Avaaja; kerro Timo Soinin sisaren viime vaiheet 30-vuodelta? Miksi salaa???
- puhuutoistamitätekee
Perhe on Lauralle tärkein.
Tosin se vähän ihmetyttää, miten hän kasvattaa lapsiaan, kun ehtii käydä Usassa rukousaamiaisilla ja puhumussa rajat kiinni tilaisuuksissa ja nyt on pressaehdokkaana. - PaavaliPerselius
Ei näytä olevan tietoja perheestä kotisivustolla eikä Wikipediassa. Lieneekö joku siviilinunna,
- seurakunnasta
Huhtasaaren mies on juureva persjalkainen talonpoika joka kulkee aina pussihousuissa ja kiveräkärkisissa saappaissa. Lapsia on siunaantunut yhteensä 6 kpl. Kolme tyttöä: Hulda, Hilda ja Phyllis. Poikia on myös kolme: Onnimanni, Gynther ja Elvis.
- Uuno_Utelias
Eikös se Ritke ole myös Lauran poika?
- Bror-Erik1974odin
Ehkäpä perussuomalaisista ei löydy kolmeakaan tietäjää joten Lauran presidenttitaivaan tähtikin jää näkemättä. :)
- kelpaakokysyjälle
Normaali HETERO perhe .
- onhan_se_näin
Mutta normaali heteroperhe nykyään onki hyvin epäilyttävä : Niin että siihenköhän se sitte kaatuuki Laura Huhtasaaren presitenttiys ? Pikkusen homompi pitäis olla että mielyttäis näitä nykyajan suvaitsevaisiaki.
Rasistista on olla liian hetero. - Mitenniin-epäilyttävä
onhan_se_näin kirjoitti:
Mutta normaali heteroperhe nykyään onki hyvin epäilyttävä : Niin että siihenköhän se sitte kaatuuki Laura Huhtasaaren presitenttiys ? Pikkusen homompi pitäis olla että mielyttäis näitä nykyajan suvaitsevaisiaki.
Rasistista on olla liian hetero.Pssat: tartteeko homoja solvata? Sinustako solvaava kielenkäyttö on asiallista eikä nimittelijä syyllisty ollenkaan yhtään mihinkään solvatessaan?
Mitä sinulta oikein on pois, jos ihminen on esim homo? Olen nyt lässyttävä suvakki eikötotta ja senhän Persu myös saa sanoa?
Persun lapsia tulee surku, koska homoutta on ja tulee aina olemaan eikä tuota faktaa ole mielekästä eikä terveellistä kieltää.
- Faktatieto
Aviomies Teemu on lääkäri. Kaksi tytärtä. Hieno perusperhe.
- MahtavaaFaktaa
Eeei ;). Ei sentään TOHTORI? Lääkärismies piisaa MV-lehtikansalle oikein hienosti. Julkisivu on tärkeä B|
- kaikki_selviää
Ahaa. Aviomiehiä on siis kaksi; maajussi ja lääkäri. Toiselta kuusi lasta ja toiselta kaksi. Kyllä on hieno persuperhe.
- eimaajussia
Kaksi miestä, lääkäri ja keinosiementäjä:
"Huhtasaari sallisi kuitenkin ulkomaisen adoption. Hän olisi ollut itse myös valmis adoptoimaan lapsen ulkomailta, ellei olisi saanut hedelmöityshoitojen avulla omaa lasta."
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201708042200305941_pi.shtml - Perusnuori
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201708042200305941_pi.shtml
Hän on kaunis, kuin prinsessa Diana taitava politiikko!- persumuori
Muistuttaa enemmän Camilla Parker Bowlesia. Pelkkä blondi.
- 89898944
Ydinpommeja odotellessa
- faktaataas
Meillä näyttää olevan se käsitys kun huutaa Natoon menoa se takaa sen ettei tarvitse käydä oman maan armeijaa? Tämän havainnon olen tehnyt jo vuosia sitten. Jopa evakko-karjalaisten jälkeläiset kyllä öyköttää karjalaa ym sivareina pyöritään. Ei Nato ole mikään kotivakuus josta kaikki korvataan........
- kyssäriperse2017
Mikä on uuvattipomo Elon sotilasarvo? Tähän voisi esim. Antipersux vastata, kun niin tietäväisenä yleensä esiintyy.
- enäänestäsivareita
niin ja sitten myös Halla-ahon sotilasarvo. Kiinnostaa kun olen itse upseeri , tark. res.korpr.
- Vanha_Masi
Mista alkaen sattumakorpit ovat olleet upseereita? No Hitler tietenkin ...
- eimasi
Vanha_Masi kirjoitti:
Mista alkaen sattumakorpit ovat olleet upseereita? No Hitler tietenkin ...
Vain parhaat ylennetään. Maseja ei koskaan....
- hävetkää-
Halka-aho on sivarihomo
- Veekasit
Heh hah. Nämä kommentit ovat idioottien kirjoittamia. Siis en hauku vaan että kantaa noin ryhdikkäästi idiotismin loppuun saakka. Se on jo pelkästään hieno suoritus. Tosin se on helppoa jos on idiootti niin ei tarvitse ponnistella,se vaan tulee luonnostaan.
- Kansalaisaktivisti
Raaka nainen ja kova rasisti. Kylmä sydän. Ei mitään inhimmillisyyttä . Ei muuta sanottavaa naisesta. Toivottavasti ei opeta enää lapsia koulussa.
- kylmät
kokoomuksen kannatajat sistit
- Lauran-aika
Laura, numero 5, on ehdottomasti paras presidentiksi. Nyt vaan kaikki äänestämään sunnuntaina jos ette ole vielä käyneet. Itse uskon täysin, että Laura pääsee toiselle kierrokselle ellei saa yli puolet äänistä jo ensimmäisellä kierroksella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440