siis onko normaalia että ekat menkat kestää 2 viikkoo sillä mulla on ekat menkat ja kestäneet jo ton verran ja ärsyttää. Ja mulla tekee sillai et illalla,yöllä,aamulla ja aamu päivällä ei ole ollenkaan vuotoa ja sitten päivällä/iltapäivällä ku tulee nii sitä tulee ku esterin perseestä °_°
oon siis 12v. TOIVOISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA ja nopeesti :)
millon nää loppuuuu!! :(
5
341
Vastaukset
- Mähmäh
Kyl mä uskon et toi on viel normaalin rajoissa. Mullakin tuli alussa jopa pitkin kuukautta sattumallisii menkkailui. Puhu sun äitille tai terkkarille koulujen alkaes jos loppua ei näy :)
- 13vtyttönen
mulla kesti ekat puol vuotta ainaki menkat aina jotain 2 viikkoo ja nyt kestää vaan 3-4 päivää et ei huolta
- Canthelpfallinginlove
On varmaa iha normaalii ku ekat... itelläni oli ekat vaan päivän ja sit saatto olla 2 viikon välein ja nykyää kestää ain viikon. Kerro just äidil tai terkkaril nii saat varmaa luotettavamman vastauksen :)
- rva43
Seuraile muutama kk miten jatkuu. Laita nyt jo ylös alkamispäivä ja kesto siltä varalta jos ei muutu normaalimmaksi ja pitää käydä lääkärillä. Kysyy em. asioista jos esim. hormonihäiriötä epäilee. Äidille/terkkarille puhuminen myös erittäin hyvä neuvo.
Moi,
harmillinen juttu tuo pitkä kuukautisvuoto. Olet kuitenkin vielä nuori ja kiertosi tasaantuu ajan kanssa kyllä. Jos kuukautiset ovat kivuliaat ja estävät arjen toimintoja, niin voit keskustella asiasta vaikkapa kouluterkkarin kanssa. Vaikeita kuukautisia voidaan hoitaa ja nämä päätökset tehdään yhdessä lääkärin kanssa. Terkkari voi kirjoittaa sinusta lähetteen lääkärille.
Tsemppiä naiseksi kasvamisen polulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595