millon nää loppuuuu!! :(

ärsyyntynyt

siis onko normaalia että ekat menkat kestää 2 viikkoo sillä mulla on ekat menkat ja kestäneet jo ton verran ja ärsyttää. Ja mulla tekee sillai et illalla,yöllä,aamulla ja aamu päivällä ei ole ollenkaan vuotoa ja sitten päivällä/iltapäivällä ku tulee nii sitä tulee ku esterin perseestä °_°
oon siis 12v. TOIVOISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA ja nopeesti :)

5

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mähmäh

Kyl mä uskon et toi on viel normaalin rajoissa. Mullakin tuli alussa jopa pitkin kuukautta sattumallisii menkkailui. Puhu sun äitille tai terkkarille koulujen alkaes jos loppua ei näy :)

• 13vtyttönen

mulla kesti ekat puol vuotta ainaki menkat aina jotain 2 viikkoo ja nyt kestää vaan 3-4 päivää et ei huolta

• Canthelpfallinginlove

On varmaa iha normaalii ku ekat... itelläni oli ekat vaan päivän ja sit saatto olla 2 viikon välein ja nykyää kestää ain viikon. Kerro just äidil tai terkkaril nii saat varmaa luotettavamman vastauksen :)

• rva43

Seuraile muutama kk miten jatkuu. Laita nyt jo ylös alkamispäivä ja kesto siltä varalta jos ei muutu normaalimmaksi ja pitää käydä lääkärillä. Kysyy em. asioista jos esim. hormonihäiriötä epäilee. Äidille/terkkarille puhuminen myös erittäin hyvä neuvo.

• Moi,
      harmillinen juttu tuo pitkä kuukautisvuoto. Olet kuitenkin vielä nuori ja kiertosi tasaantuu ajan kanssa kyllä. Jos kuukautiset ovat kivuliaat ja estävät arjen toimintoja, niin voit keskustella asiasta vaikkapa kouluterkkarin kanssa. Vaikeita kuukautisia voidaan hoitaa ja nämä päätökset tehdään yhdessä lääkärin kanssa. Terkkari voi kirjoittaa sinusta lähetteen lääkärille.

Tsemppiä naiseksi kasvamisen polulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50