Tulin vaan kertomaan että olen kuin
https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI
ja se on siksi kun
https://www.youtube.com/watch?v=7PENJYf97kM
Hyvää illan jatkoa, ja kaikkea kaunista ja hyvää iltaasi,,,
Kuulehan sie Yks J-mies
14
472
Vastaukset
- lähdetäänmatkalle
Samoin :) Mut voisit jo alkaa tankata autoos,
- kauankaivannutniin
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
kauankaivannutniin kirjoitti:
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
Niiiiiiiiinnnnnnn, etkö pelkäisi autoni kyydissä, minun ajamana?
Sitä kun ei ole kukaan toinen vielä ajanut (uutena ostin), eikä aja ilman lupaani, joten paikkasi on pelkääjän paikalla ;).- enkäajaiskaan
Tiiän pöhelöni :)
- niinkuinsinäkinminut
:) et paljon oon sut aistinu
niinkuinsinäkinminut kirjoitti:
:) et paljon oon sut aistinu
AHA, no ei se mitään haittaa ainakaan, päinvastoin,,,
- hassukaivattuni
Mut nyt mennään unille, hyvää yötä.
- hassukaivattuni
hassukaivattuni kirjoitti:
Näin teemme, ja katselemme niitä unia missä matkaamme yhdessä, sinne missä aika ei lopu koskaan, ja tiedämme että olemme perillä,,,
Hyvää yötä, olet yhäkin se <3,,, rakkain kaikista ihmisistä maailmassa minulle,,,- aurinkoistasellaista
Taas olet kauniisti jutellut, ja minä olen mörrimökky noiden sanojen suhteen , mut hyvää huomenta :)
- JokuJmies
Samoin sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154