Mitkä ovat nuoren miehen (16-22v) pahimmat riskitekijät ajautua HC-ätmiksi, jolle jää poikuus housuihin.? Omasta mielestäni ne ovat ujous ja kiltteys.
HC-ätmiyden riskitekijät?
49
599
Vastaukset
- naamavärkki
-lapsenkasvot
- 12.5cm
Pienimunaisuus -> huono itsetunto -> ei uskalla lähestyä naisia
- naama.ratkaisee
Munan koolla ei ole merkitystä, jos muuten on hyvän näköinen. Hyvännäköisille miehille naiset tekekee aloitteitanja se nostaa itsetuntoa mukavasti ja madaltaa kynnystä tehdä itse aloitteita.
- tteerterte
Kasvojen ulkonäkö. Tämä on mun mielestä ykkönen koska tytöt tekee aloitteita komealle pojalle.
Erityisen lyhyt ruumiinpituus.
Ujous/hiljaisuus/syrjäänvetäytyvyys/epäsosiaalisuus/ei kavereita. Tuossa iässä sosiaalinen status on aika tärkeä juttu. - Kostolespo
Naiset tykkää miehekkäistä miehistä ja miehet naisellisista naisista. Vaikka kuinka koitetaan muuta aivopestä eli feministit haluaa kostoksi tehdä lisää ätmejä, koska itse ovat rumia jo naisellisuuden menettäneitä tätejä!
- saalistajafeministi
Feministi on joko lesbo, katkera miesvihaaja tai se feministin tyyppiesimerkki: ankara kiipijä, saalistaja, vahvoja narsistisia piirteitä omaava miehiä hyväksikäyttävä saalistajapeto, se miehiltä etuja huoraava tapaus, joka polkee muut ihmiset tieltään ja hän osaa esittää roolia, jossa hän olisi muka myös miesten asialla ja esiintyy kauniilla puheilla ja mukamas epäitsekkäillä toimilla, vaikka hän on vain ja ainoastaan omalla asiallaan todellisuudessa puukottaen ihmisiä selkään. Hän ei ole naisten eikä varsinkaan miesten asialla, mutta totta, kaikki feministit haluavat syrjäyttää poikia ja miehiä yhteiskunnasta. Viimeiselle se on koko elämän mittainen elämäntehtävä, jossa hän ei kaihda keinoja. Siihen sopii myös se, että otetaan miespakolaisia patriarkaalisista kulttuureista. Saalistajafeministi on sitä ihmistyyppiä, joka hakee nopeaa hedonistista hyötyä itselleen muiden kustannuksella. Lopulta se koituu myös koko yhteiskunnan tuhoksi ja feminismille syntyvä vastavoima ja patriarkaalisista kulttuureista tulevat miehet hoitavat asian niin, ettei länsimaisesta vapaasta naisesta ole enää mitään jäljellä.
- Ulkonäkö-on-kemia
Jos ei polta tupakkaa niin jää aika lailla ilman naista. Pitää omistaa myös mopo tai mopoauto nykyään.
- Nainen39vee
Jaa, no... ehkä jossain maakunnissa tai maalla on mopo/mopoauto jotenkin "kova juttu". Aika moni pitää sellaista myös melkoisen junttimaisena.
- PalstaTrolli
Riskitekijöitä ovat
-Mielenterveyden häiriöt
-Autistisen kirjon oireet
-Liiallinen ujous
-Liiallinen introverttiys
-Muuttaminen paikkakunnalta toiselle kesken koulun
-Rumuus
-Hukkapätkäisyys
-Koulukiusatuksi joutuminen
Tylsä vastaus, vaan eiköhän ole tottakin.- Naisasialooser11
Hyvä vastaus, nuo ovat juurikin ne suurimmat riskitekijät, mutta nuorilla ainakaan 16-18v HC-AT-miehillä ei yleensä vielä ole mt-ongelmia, ne tulevat sitten vasta myöhemmällä iällä kuin kirsikaksi kakun päälle kun nuo muut mainitsemasi tekijät ovat aiheuttaneet naisettomuuden ja poikuuden tallella pysymisen aikaisempina vuosina. mt-ongelmat ovat sitten yleensä se viimeinen niitti arkkuun.
Noista mainitsemistasi piirteistä kaikista pahin riskitekijä on autismin kirjon oireet.
- ex-raitis3
Raittius lienee suurin syy.
- nelikymppinenmies
Tietokoneella istuminen ja ei-fyysiset harrastukset, joissa ei ole naisia mukana. Ryyppäämättömyys ja maaseudulla asuminen.
Helpoin tapa nostaa oma markkina-arvoa on liikunta ja kehon asento, joka korjaantuu, kun fyysinen kunto parantuu. Vaikka ei olisi muuten itsevarma, niin fyysinen voima tuo itsevarmuutta kehon kantamiseen, jonka naiset huomaavat. Seuraavaksi pitää mennä paikkoihin, joissa on naisia. Baarit ja keikat, yöelämä jne. Naisille voi myös puhua ihan vapaa-ajalla kaupungilla, mutta ei kannatta olettaa, että näistä syntyy mitään. Lähinnä harjoitteluna muutama sana siellä täällä tuo itsevarmuutta, että pystyt puhumaan tarvittaessa.
Itsevarmuuden puutteesta ei kannata huolestua, koska valtaosa ihmisistä on epävarmoja nuorempana. Ei kannata olla lian kriittinen itseään kohtaan ja koko ajan pelätä mokaamista. Elämä on jatkuvaa mokaamista ja oppimista virheistä. Kannattaa heittäytyä elämään ja antaa virran viedä.
Jos yksi tärkein asia pitäisi sanoa, niin vähemmän tietokoneella, enemmän IRL. - 3424234234
Jos viettää liikaa vapaa-aikaa ns. nörttiharrastusten parissa kuten koodaus, pelaaminen, opiskellen ja tiedejulkaisujen lukemisella. Kannattaa heti nuorena panostaa sosiaalisuuteen, urheiluun ja bilettämiseen niin ei ole naisista puutetta.
- Ex-aineeton4
Raittius, savuttomuus, huumeettomuus---> tytöt ei kiinnostu nössyköistä.
- nihhhhhhhhhhh
HC-ätmiksi ei oikeastaan ajauduta, vaan sellaiseksi synnytään. Ne, jotka väittävät, että jostakin tulee ATM, koska ei ole saanut kokemuksia riittävän nuorena, sekoittavat syyn ja seurauksen.
Sen miehen/pojan markkina-arvon pitäisi jo siinä 12-18 vuoden iässä olla riittävän korkea, että se poikuuden menettäminen olisi ylipäätään mahdollista. Ei pojat/miehet ole sen tasa-arvoisemmassa asemassa silloin nuorenakaan, ja harvemmin kukaan ihan täysin tuntemattomasta syystä jää neitsyeeksi.
Kyllähän se kokemattomuuskin täysikäisenä on miinus, mutta tuskin ratkaisee siinä tapauksessa enää mihinkään, ellei siihen pillunsaantiin ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia silloin nuorempanakaan.- Buhahaha
Minun mielestäni ätmiksi kasvatetaan. Jos äiti haluaa tehdä pojastaan "unelmavävyn", niin hän panostaa siihen että pojasta kasvaa "kiltti ja kunnollinen". Jos isä vielä on poissaoleva eikä vihi poikaa "miesten maailmaan" (kuten esim. joukkueurheiluun ja sen sellaiseen) niin lopputuloksena on unelmavävy joka kelpaisi kyllä monenkin tyttären äidille (ja isälle) mutta hyvin, hyvin harvalle tyttärelle.
- nihhhhhhhhhhh
Buhahaha kirjoitti:
Minun mielestäni ätmiksi kasvatetaan. Jos äiti haluaa tehdä pojastaan "unelmavävyn", niin hän panostaa siihen että pojasta kasvaa "kiltti ja kunnollinen". Jos isä vielä on poissaoleva eikä vihi poikaa "miesten maailmaan" (kuten esim. joukkueurheiluun ja sen sellaiseen) niin lopputuloksena on unelmavävy joka kelpaisi kyllä monenkin tyttären äidille (ja isälle) mutta hyvin, hyvin harvalle tyttärelle.
Höpö höpö... Ätmiys johtuu käytännössä aina naaman rumuudesta, eikä miestään kiltteydestä tai kunnollisuudesta. Miesten maailmaan vihiytyminen taas ei vaikuta asioihin suuntaan tai toiseen. Hyväksy nyt se fakta, että ätmiksi eli naamarumaksi synnytään eikä kasveta. 13-vuotiaana on jo peli menetetty, koskaan mitään mahdollisuuksia ei koskaan ollutkaan.
Joukkueurheilusta ei ole naistensaannissa mitään hyötyä, ellei osoittaudu poikkeuksellisen lahjakkaaksi. Enemmistö miehistä lopettaa kaiken maailman futikset/sählyt/lätkät siinä 12-13-vuotiaana, koska ei osoittauduttu riittävän lahjakkaiksi, eikä jatkamisesta muussa kuin fyysisen kunnon ylläpitämisen kannalta ole mitään hyötyä. - Buhahaha
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Höpö höpö... Ätmiys johtuu käytännössä aina naaman rumuudesta, eikä miestään kiltteydestä tai kunnollisuudesta. Miesten maailmaan vihiytyminen taas ei vaikuta asioihin suuntaan tai toiseen. Hyväksy nyt se fakta, että ätmiksi eli naamarumaksi synnytään eikä kasveta. 13-vuotiaana on jo peli menetetty, koskaan mitään mahdollisuuksia ei koskaan ollutkaan.
Joukkueurheilusta ei ole naistensaannissa mitään hyötyä, ellei osoittaudu poikkeuksellisen lahjakkaaksi. Enemmistö miehistä lopettaa kaiken maailman futikset/sählyt/lätkät siinä 12-13-vuotiaana, koska ei osoittauduttu riittävän lahjakkaiksi, eikä jatkamisesta muussa kuin fyysisen kunnon ylläpitämisen kannalta ole mitään hyötyä.Koita nyt jo tajuta että naamalla ei ole mitään merkitystä ätmiyden kanssa. Se on sinulle vain tekosyy, millä voit tuntea hyvää mieltä siitä että et sinä ole mikään vajakki vaan pelkästään ruma. Mutta totuus on että sinä minä ja kaikki muut ätmit olemme vajakkeja, emme rumia.
- nihhhhhhhhhhh
Buhahaha kirjoitti:
Koita nyt jo tajuta että naamalla ei ole mitään merkitystä ätmiyden kanssa. Se on sinulle vain tekosyy, millä voit tuntea hyvää mieltä siitä että et sinä ole mikään vajakki vaan pelkästään ruma. Mutta totuus on että sinä minä ja kaikki muut ätmit olemme vajakkeja, emme rumia.
Kyllä ne naiset enimmäkseen valitsevat petikumppaninsa sen ulkonäön, ei niinkään muiden ominaisuuksien takia. Jollet saa naisilta aloitteita, olet ätmi, eikä siihen ole muuta syytä kuin se naamasi.
- einaurata
Buhahaha kirjoitti:
Totta kai ja se osoittaa naisilta huonoa pelisilmää jättää huolehtimatta siitä, että suku jatkuu mahdollisimman tehokkaasti. Nainen tekee tuolla tavalla pojistaan elämässään epäonnistuvia miehiä, jotka eivät pariudu eivätkä saa lapsia ja tyttäristään kaikkien miesten haluamia, jotka saavat lapsia. Se on poikien syrjäyttämistä tyttöjen kustannuksella. Jos naisella on vain yksi lapsi ja se on poika niin siinähän sitten ollaan. Saman tekee se, että nyky-yhteiskuntaan on tullut feminismi, naisopettajien valta, miehisyyden arvostuksen alentaminen ja suorastaan miehuuden kiistäminen. Tällä feminismihömpällää saadaan kovempiakin karjuja syrjäytettyjä.
- Buhahaha
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Kyllä ne naiset enimmäkseen valitsevat petikumppaninsa sen ulkonäön, ei niinkään muiden ominaisuuksien takia. Jollet saa naisilta aloitteita, olet ätmi, eikä siihen ole muuta syytä kuin se naamasi.
Suurin osa miehistä ei saa aloitteita naisilta, silti suurin osa miehistä saa naisia edes joskus elämässään eikä suurin osa miehistä ole ätmejä.
Se että jankkaat tuota on selvä osoitus että olet ensisijaisesti vajakki ja vasta korkeintaan toissijaisesti ruma, jos edes olet. Se että vain naisen aloite johtaisi yhtään mihinkään osoittaa selvästi että itse et tee mitään naisia saadaksesi, tai jos teetkin niin et ainakaan onnistuneesti. Oikeasti olet supliikiltasi tökerö kuten me kaikki ätmit, mutta ehkä se on jotenkin helpompi elää itsensä kanssa jos pistää sen ulkonäön piikkiin, eikä oman sosiaalisen kyvyttömyyden. - nihhhhhhhhhhh
Buhahaha kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei saa aloitteita naisilta, silti suurin osa miehistä saa naisia edes joskus elämässään eikä suurin osa miehistä ole ätmejä.
Se että jankkaat tuota on selvä osoitus että olet ensisijaisesti vajakki ja vasta korkeintaan toissijaisesti ruma, jos edes olet. Se että vain naisen aloite johtaisi yhtään mihinkään osoittaa selvästi että itse et tee mitään naisia saadaksesi, tai jos teetkin niin et ainakaan onnistuneesti. Oikeasti olet supliikiltasi tökerö kuten me kaikki ätmit, mutta ehkä se on jotenkin helpompi elää itsensä kanssa jos pistää sen ulkonäön piikkiin, eikä oman sosiaalisen kyvyttömyyden.Kyllä suurin osa miehistä saa aloitteita vähintään kerran kuussa, mikäli käy aktiivisesti baareissa. Ja saavat osakseen silmäpeliä, ihailua yms. naisilta kaikkialle minne menevät. Itse en saa koskaan. Ja olen itse saanut hyvä jos 10 aloitetta naisilta, vaikka olen 5 vuoden aikana käynyt baareissa n. 100-150 krt. Eikä nekään olleet mitenkään järin kauniita, osa tosin ihan siedettäviä.
Missään muualla kuin baareissa olen saanut naisilta 0 aloitetta. - 12121212121212
Buhahaha kirjoitti:
Tuossa on perää.
Yksinhuoltajat kasvattavat unelmavävyjä, "sille jollekin naiselle oikeita miehiä". - Naisasialooser11
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Kyllä suurin osa miehistä saa aloitteita vähintään kerran kuussa, mikäli käy aktiivisesti baareissa. Ja saavat osakseen silmäpeliä, ihailua yms. naisilta kaikkialle minne menevät. Itse en saa koskaan. Ja olen itse saanut hyvä jos 10 aloitetta naisilta, vaikka olen 5 vuoden aikana käynyt baareissa n. 100-150 krt. Eikä nekään olleet mitenkään järin kauniita, osa tosin ihan siedettäviä.
Missään muualla kuin baareissa olen saanut naisilta 0 aloitetta.Ei todellakaan saa. Missä harhakuvitelmissa oikein elät? Suurin osa miehistä ei saa naisilta aloitteita kerran vuodessakaan vaikka miten kävisi aktiivisesti baarissa. Vain top10% miehet saavat naisilta joskus aloitteita, 95% miehistä joutuvat olemaan itse aloitteellisia.
- KomeatÄtmitRy
Buhahaha kirjoitti:
Näin asiat ovat. Äidit ja naispuoliset sukulaiset tekevät nuoresta miehestä ätmin, oli nuori mies sitten kuinka kauniskasvoinen tai komea tahansa, jos isät ja miespuoliset sukulaiset eivät ohjaa tuota nuorta miestä vahvasti miesten maailmaan.
- 720
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Kyllä suurin osa miehistä saa aloitteita vähintään kerran kuussa, mikäli käy aktiivisesti baareissa. Ja saavat osakseen silmäpeliä, ihailua yms. naisilta kaikkialle minne menevät. Itse en saa koskaan. Ja olen itse saanut hyvä jos 10 aloitetta naisilta, vaikka olen 5 vuoden aikana käynyt baareissa n. 100-150 krt. Eikä nekään olleet mitenkään järin kauniita, osa tosin ihan siedettäviä.
Missään muualla kuin baareissa olen saanut naisilta 0 aloitetta.Suurin osa miehistä joutuu itse tekemään aloitteet. Harva saa elämänsä aikana naisilta KYMMENEN aloitetta, niin kuin sinä olet saanut.
Sullahan menee tosi hyvin! - paskaa4
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Paskaa. Tiedän rumia jäbiä jotka saavat naisia supliikkitaidoilla.
- Totuuss
Jos on vaan ruma niin ei ole mahdollisuutta saada naista koskaan.
- tummelia.kuulaan
Orastava sasikalju. DarkFearillakin alkoi kuula näkyä jo teini-iässä.
- Darkin.suusta
DarkFearhan on täällä joskus kehuskellut kuinka hän ihan itse rasvasi kaljunsa jo apukoulun kolmannella luokalla. Mutta hänpä olikin kavereitaan huomattavasti kypsempi nuorimies (toki koska oli luokkakavereitaan monta vuotta vanhempi).
Mun tapauksessa
-Akne
-Sen ympärille syntyvä noidankehä eli ruma otsatukka, ilkeät kommentit koulu"kavereilta" jne.
-Epäsiisti pukeutuminen
-Syntymästä asti ollut aspergerin oireyhtymä joka tosin diagnosoitiin vasta viime vuonna
-Nörttimäiset kiinnostuksenkohteet
-Raittius teini-iässä
-Miehen mallin puute, ja yh-äidin sinänsä hyvää tarkoittaneet kannustukset yms.
18-vuotiaana kun söin Roa-kuurin niin akne tuli selätettyä, olen opetellut normaalimpia käyttäytymismalleja, panostanut tyylikkäämpään pukeutumiseen jne. mutta kaiken kokemani paskan jälkeen se sisällä oleva viha vain on ja pysyy, ja lienee tällä hetkellä suurin este naisasioissa.- nelikymppinenmies
En pidä näitä kertomiasi asioita suoranaisina esteinä. Eteenkin akne tai karut kasvot eivät ole miehelle mitenkään este naisen saamisessa, mutta ulkonäkö ei saa muuten olla pultsarimainen. Ei tarvi olla mikään keikari, kunhan on siistit vaatteet ja kantaa ne ryhdillä. Iso osa miehistä on fyysisesti kehittymättömiä vielä parikymppisinä ja liian poikamaisia, jotta he kiinnostaisivat samanikäisiä tai nuorempia tyttöjä. Aika tekee tehtävänsä ja sillävlin kannattaa pitää huolta kunnosta ja hankkia elämään asioista, joista saa rahaa ja tuntee olonsa jotenkin merkittäväksi. Tiedän monia asperg-miehiä, joilla on naistystävä tai vaimo. Heille sosiaalinen kanssakäyminen on hankalaa, mutta siihen voi oppia ja nainen ei lopulta välitä, jos mies häntä kohtaan on ystävällinen ja kiinnostunut. Sitä voisi itseasiassa käyttää apuna, koska monet naiset hakevat paijattavaa miestä ja jos miehellä on joku vika, niin sitä parempi.
nelikymppinenmies kirjoitti:
En pidä näitä kertomiasi asioita suoranaisina esteinä. Eteenkin akne tai karut kasvot eivät ole miehelle mitenkään este naisen saamisessa, mutta ulkonäkö ei saa muuten olla pultsarimainen. Ei tarvi olla mikään keikari, kunhan on siistit vaatteet ja kantaa ne ryhdillä. Iso osa miehistä on fyysisesti kehittymättömiä vielä parikymppisinä ja liian poikamaisia, jotta he kiinnostaisivat samanikäisiä tai nuorempia tyttöjä. Aika tekee tehtävänsä ja sillävlin kannattaa pitää huolta kunnosta ja hankkia elämään asioista, joista saa rahaa ja tuntee olonsa jotenkin merkittäväksi. Tiedän monia asperg-miehiä, joilla on naistystävä tai vaimo. Heille sosiaalinen kanssakäyminen on hankalaa, mutta siihen voi oppia ja nainen ei lopulta välitä, jos mies häntä kohtaan on ystävällinen ja kiinnostunut. Sitä voisi itseasiassa käyttää apuna, koska monet naiset hakevat paijattavaa miestä ja jos miehellä on joku vika, niin sitä parempi.
Mitä paskaa mä juuri luin?
Jos 12-18 vuotiaan pojan kasvot ovat täynnä finnejä, niin se ei ole karuutta. Eikä verkkarit ja villapaidat ole sinänsä pultsarin vaatteita, mutta 12-16 vuotiaan pojan päällä ne ovat nörtin vaatteet.
Naiset eivät myöskään hae mitään paijattavaa miestä, ainakaan AS-henkilöä tai huonon itsetunnon omaavaa miestä. Se hoivavietti kohdistuu elämässään eri tavalla epäonnistuneisiin miehiin kuten narkkareihin, taiteilijoihin, vankeihin jne. kunhan miehellä on sosiaaliset taidot kunnossa.Totuus2017Official kirjoitti:
Jos 12-18 vuotiaan pojan kasvot ovat täynnä finnejä, niin se ei ole karuutta. Eikä verkkarit ja villapaidat ole sinänsä pultsarin vaatteita, mutta 12-16 vuotiaan pojan päällä ne ovat nörtin vaatteet.
Naiset eivät myöskään hae mitään paijattavaa miestä, ainakaan AS-henkilöä tai huonon itsetunnon omaavaa miestä. Se hoivavietti kohdistuu elämässään eri tavalla epäonnistuneisiin miehiin kuten narkkareihin, taiteilijoihin, vankeihin jne. kunhan miehellä on sosiaaliset taidot kunnossa.Etkö sä vois harkita jotain ammattiapua? Sieltä saisi varmasti apua noihin sosiaalisiin taitoihin ja niiden parantamiseen.
Ei kai sillä lapsuudella ja teini-iällä enää pitäisi olla merkitystä, kun sähän oot kuitenkin kertomasi mukaan ihan muodikas ja komistunut nuori mies ja kaikenlainen ulkoinen status pitäisi myös olla sulla kunnossa, kun on hienot auto yms.DarkFear kirjoitti:
Etkö sä vois harkita jotain ammattiapua? Sieltä saisi varmasti apua noihin sosiaalisiin taitoihin ja niiden parantamiseen.
Ei kai sillä lapsuudella ja teini-iällä enää pitäisi olla merkitystä, kun sähän oot kuitenkin kertomasi mukaan ihan muodikas ja komistunut nuori mies ja kaikenlainen ulkoinen status pitäisi myös olla sulla kunnossa, kun on hienot auto yms.Lapsuudella on merkitys koko loppuelämän ajan. Minäkuva ja perusluottamus muodostuu lapsena.
DarkFear kirjoitti:
Etkö sä vois harkita jotain ammattiapua? Sieltä saisi varmasti apua noihin sosiaalisiin taitoihin ja niiden parantamiseen.
Ei kai sillä lapsuudella ja teini-iällä enää pitäisi olla merkitystä, kun sähän oot kuitenkin kertomasi mukaan ihan muodikas ja komistunut nuori mies ja kaikenlainen ulkoinen status pitäisi myös olla sulla kunnossa, kun on hienot auto yms.No saan mä ammattiapua siinä mielessä, että käyn lääkärin juttusilla ja syön säännöllisesti kahta lääkettä. Ei mulla omasta mielestäni ole tällä hetkellä mitään ongelmia sosiaalisissa tilanteissa, mutta en myöskään ole naisten silmissä kovinkaan jännä tai kiinnostava. Mielestäni osaan normaalia small talkia enkä puhu mistään penetraattoreista palstan ulkopuolella :D Mutta joillain ihmisillä sitä karismaa vain on enemmän ja jollain vähemmän.
Niin tällä hetkellä olen mielestäni ja monen naisenkin sanomana komea, pukeudun kuten normaalit nuoret miehet pukeutuu, ja autoasioissakin ollaan hieman edistytty ensiautosta joka oli Renault Clio.
Mutta kun ei ole koko ajan äänekkäästi rehvastelemassa ja heiluttamassa käsiään niin äkkiä siinä jää seinäruusuksi. Vielä kun olisi kaveriporukka jossa edes jäisi seinäruusuksi, se olis jo hyvä alku.Miesmannn kirjoitti:
Lapsuudella on merkitys koko loppuelämän ajan. Minäkuva ja perusluottamus muodostuu lapsena.
Nimenomaan. Rikkinäistä aikuista ei voi korjata, mutta onnellinen lapsuus ja nuoruus antaa paremmat mahdollisuudet kasvaa ehjäksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi.
- Naisasialooser11
Se, että sinulla on ollut AS syntymästä asti on itsestäänselvyys. AS ei ole mikään jossain vaiheessa elämää puhkeava sairaus vaan synnynnäinen keskushermoston kehityshäiriö. Itselläni on myös asperger, joskin diagnosoimaton. Minulla on kuitenkin diagnosoitu mm. psykoosipiirteinen persoonallisuus joka monelta assilta löytyy .
Naisasialooser11 kirjoitti:
Se, että sinulla on ollut AS syntymästä asti on itsestäänselvyys. AS ei ole mikään jossain vaiheessa elämää puhkeava sairaus vaan synnynnäinen keskushermoston kehityshäiriö. Itselläni on myös asperger, joskin diagnosoimaton. Minulla on kuitenkin diagnosoitu mm. psykoosipiirteinen persoonallisuus joka monelta assilta löytyy .
Niinpä, syntymälahjana se AS tulee jos on tullakseen. 20 vuotta sitten olin ihmisten silmissä varsinainen ihmelapsi, suunnilleen Mozartista seuraava ylöspäin, mutta nykyisin tällainen hieman alisuorittava ihmisen kuori. Eikä aspergeriin ole tosiaan muuta lääkettä kuin yrittää parhaansa mukaan opetella olemaan mahdollisimman normaali.
Mun pitkästä diagnoosilistasta puuttuu tuo psykoosipiirteinen persoonallisuushäiriö, mutta tunnistan kyllä itsestäni paljon siihen liittyviä piirteitä. Potilaskertomuksissani on esiintynyt ainakin termit "läpilyöviä psykoottisia ajatuksia" ja "realiteettitestaus horjuu".
Heitetään kaverille ihan random kysymys: Jos sulla olisi käytettävissä seuraavat esineet niin mitä tekisit?
-Soratien varrella kasvava paksu tammi
-Liinoja ja köysiä
-Nelivetoinen Hilux varustettuna alennusvaihteistolla (ns. hidas neliveto)
-Parikymppinen kaunis "eloveena-tyttö" joka on jakanut koulukiusaajille, koska tunsi alkukantaista himoa näitä kohtaaan. Ja tyttö on käynyt lomalla esim. Turkissa ja Kyproksella ja hänellä on ollut romansseja näissä lomakohteissa paikallisten miesten kanssa.Naisasialooser11 kirjoitti:
Niin varmaan sulla se asburger onkin sen naisettomuuden aiheuttanut, kun sun sosiaaliset taidot ovat huonot. Mutta ei sun sen vuoksi pidä missään tapauksessa naisia syyttää, kun eivät he ole mitenkään syyllisiä niihin sun psyykkisiin sairauksiin ja mielenterveysongelmiin.
Sun pitäisi vaan hakea sitä ammattiapua ja sitä kautta sä voisit sitten saada apua niihin sun ongelmiisi.- reme82
Totuus2017Official kirjoitti:
Naiset eivät myöskään hae mitään paijattavaa miestä, ainakaan AS-henkilöä tai huonon itsetunnon omaavaa miestä. Se hoivavietti kohdistuu elämässään eri tavalla epäonnistuneisiin miehiin kuten narkkareihin, taiteilijoihin, vankeihin jne. kunhan miehellä on sosiaaliset taidot kunnossa.Noi eivät ole esteenä naisen löytymiseen. Nörttivaatteetkaan ei ole. Käyttäydy vaan hyvin. Sä oot vaan kohdannu vääriä naisia, oikea pitää vaan osua kohdalle. Asperger ei estä naisen löytymistä. Monella aspergerilla on vaimo. Naisia on monenlaisia kuten miehiäkin. Suhtaudu vaan positiivisesti. Unohda viha. Viha vie naiset.
- reme82
Totuus2017Official kirjoitti:
No saan mä ammattiapua siinä mielessä, että käyn lääkärin juttusilla ja syön säännöllisesti kahta lääkettä. Ei mulla omasta mielestäni ole tällä hetkellä mitään ongelmia sosiaalisissa tilanteissa, mutta en myöskään ole naisten silmissä kovinkaan jännä tai kiinnostava. Mielestäni osaan normaalia small talkia enkä puhu mistään penetraattoreista palstan ulkopuolella :D Mutta joillain ihmisillä sitä karismaa vain on enemmän ja jollain vähemmän.
Niin tällä hetkellä olen mielestäni ja monen naisenkin sanomana komea, pukeudun kuten normaalit nuoret miehet pukeutuu, ja autoasioissakin ollaan hieman edistytty ensiautosta joka oli Renault Clio.
Mutta kun ei ole koko ajan äänekkäästi rehvastelemassa ja heiluttamassa käsiään niin äkkiä siinä jää seinäruusuksi. Vielä kun olisi kaveriporukka jossa edes jäisi seinäruusuksi, se olis jo hyvä alku.SUn pitää vaan löytää nainen joka ei halua äänekästä rehvastelijaa. Moni nainen inhoaa rehvastelijoita. Sä et tarvii pinnallista naista joka viihtyy vaan rehvastelijoiden seurassa. Oikea löytyy kyllä.
- enole.bot
- Köyhyys
- Matala status Ujous ja nörttiharrastukset omasta mielestäni ellei henkilö ole todella ruma.
- iske.nörttinainen
Nörttiharrastukset ei ole ongelma. Paljon on naisnörttejä.
iske.nörttinainen kirjoitti:
Nörttiharrastukset ei ole ongelma. Paljon on naisnörttejä.
Määrittele Kattavasti määritelmä "nörtti"?.. Onko Ulkoisia TuntoMerkkejä.. Aina?.. ;P
- kylläkyllä--
Kaverittomuus, kotoa alkavat ongelmat kuten vanhemmat on alkoholisteja jopa väkivaltaisia. Ätmi jää ilman tukea ja rakkautta, köyhyys kun ei voi ostaa tyylikkäitä vaatteita ja siitä alkaa kiusaaminen ja syrjiminen.
- reme82
Kaverittomillakin on vaimoja.
- reme82
On naisia jolle riittää tavalliset vaatteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246