ONko kokemäellä halla vai mihin helvettiin katosi multa kaksi pulloa sorbusta ? Epäilen että akka saatana ne on vienyt,näki varmaan kun kätkin ne sinne halkopinon taakse. Nyt on niin kova rapula että alkaa vituttamaan senverran paljon ämmän touhut...Taidan kajauttaa vesurilla ohimoon ja upottaa suohon ens yönä koko perkeleen kuikan .
PIILOPULLOT KATOSIVAT
4
338
Vastaukset
Sorbusta ei ole valmistettu enää seitsemään vuoteen, joten näet harhojasi.
- ent.juoppo
Olisit nyt edes kunnon viinaa piilotellut ja naukkaillut niin olisin minäkin voinut jotain kirjoittaa... sorbusta, voi vitt...
- Jemmaselvisi
Tuli taas pikaistuksissa syytettyä akkaa,selvisi se pullohomma sitten. Perkele olin ite laittanut ne sinne saunan vesisaavin taakse sunnuntai ehtoona kun ämmä niitä etsiskeli,olisi kaatanut maahan kun olen kuulemma semmonen joku alkkoholisti vai mikä se sano.Nyt otan huikat ja lähden Eskon kanssa pyhäjärvelle kattomaan onko katiska pysynyt paikallan,ettei vaan kukaan ole vienyt.
- kalleukko
Ooks sää se hullu ko asuu saunakamarissa ja käy kollaamassa muitten nurkkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670