Kaasulla toemiva itikkaimuri?

Noerkki

Kyllä pittää immeisen olla pölöjä. Voi jumankaata ja kaks piällekkäen. Kävin muutaman tyypin mökillä, niin silloli kaasupullolla käyvä itikkaimuri suon laijassa. Kyllä minä sanon jotta on maenonta männy perille. Kaassuu polttaa koko kesän ja kuvittelloo jotta ne itikat muka sinne hänen pussiisa ujuttaattuu. Mukamas kaekki. Immeisen tyhmmyyvvellä ei ou mittää rajjoo.

14

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helekutinpiiperrys

Älä vain kerro viherpiipertäjille tästä sarjamurhaajasta joutuu käräjille varmaan. Itikantapon maailmanmestaruuskilpailutkin piti Lapissa lopettaa sen raakuuden vuoksi.

• HrrrrranjumalaNiinkö

Olen nähnyt sellaisen laitteen. Usko pois se toimii. Jos sellaisen laittaa vaikkapa kesämökin avoterasille niin voi olla aika varma, ettei itikat liiemmin häiritse. Voi tuntua Erkistä silkalta sadulta, mutta sitähän tämä nykyinen maailma on Erkille muutenkin. Kaikenlaisia vempeleitä ja keksintöjä, jotka tekevät elämästä mukavampaa. Sitä ei "erkit" voi sietää.....

• Iiiiiiii

Just noin, toimii. Itellä ollut viisi vuotta.
        Ja pihassa itikat vähentyneet, kun eivät pääse lisääntymään. Se pussukka pitää välillä tyhjentää, ja kun se melkein täynnä, voi vai kuvitella kappalemäärää.
        Mutta valtavasti,sekun kuivuessaan melko olematon.

• tosi.hyvä.laite

Ei ole meidänkään pihassa näkynyt moneen kuukauteen yhtään itikkaa, vaikka imuri on varastossa.

• Taalla olisi tarvetta itikkaimurille. Lampotila 32 astetta plussaa ja moskiittoja illalla riittavasti.

• sua.ilman

Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.

• oijkjdjkk

Heitä housusi niin kaikki pitäjäm moskiitot ja muut pörriäiset saapuu katkun perässä luoksesi!

• oma.pumppu
        sua.ilman kirjoitti:

Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.

Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !

• jgdhyuie2e2gdfyuiegue
        oma.pumppu kirjoitti:

Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !

Joko saat tehyä ilmoa paikallisista keskustelusivuista? Parempi jos et tulisi ollenkaan takaisin jos olet suomen rajojen ulkopuolella!

• itikkaimu

Pakko nauraa ihan tikahukseen asti, että on halavat huvit. Joku mietti, että harrastukset maksaa, ei maksa. Tätä palstaa kun lukee, hoituu sielu varmasti ja on hauskaa. Välillä lenkille!

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Ei näy itikoita

• jhgtfrytgh

Kehitysmaissa tuommoinen imuri olisi hyvä olla kytekettynä jokaisen matun päähän, niin vähemmän olisi kärpäsia ja muita öttiäisia silmissä!

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Rasset käyttäö imyria paskakärpästen karkoittamiseen.

• fgdghjghhd

Eipä matuista saa muuten surkeita kuvia keräysmainoksiin jos ei ole silmät täynnä kärpäsiä! Silti ei heru lanttiakaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe