Oiskos tätä kautta mahdollisuus löytää fifties musiikista diggailevaa kitaristia? Rockabillya ja fifties rock´n rollia soittavat äijät, ois kitaristia vaille bändi, Pohjois-Pohjanmaan alueella!
Laitappa tänne jotain tietoa itsestäs, jos nappas.
Oiskos fiftaribändiin kitaristia?
hollyscousin
7
205
Vastaukset
- takaisinylös
Ei löydy täältä, täällä on vaan vittuilevia hevareita.
- hollyscousin
Siltä vaikuttaa!
- takaisinylös
Mutta tehän soititte itse ennen heviä? Letit oli perseeseen asti ja liimatuubit nenässä.
- hollyscousin
Jos nyt oikein muistan, niin sullahan ne liimatuubit tais olla ihan muussa reiässä? Jos nyt ihan oikein ymmärsin, niin taidat olla juuri se suurin idiootti, jonka tunnen?
- hevionpaskaa
Et nyt kyllä muistanut etkä ymmärtänyt oikein, hyppää trendivankkuriin fiftari.
- hollyscousin
Housussas on trendivankkuri!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804