Mitä ihmettä tehdä kun mieli muuttuu jopa niin nopeasyklisesti kuin kesken ostosreissun,aluksi lähtee ostamaan jotain,ja sitten mieli kääntyykin ihan muuksi,alkaa olla jo todella haitallista taloudellisestikin,minulla on todettu pari vuotta sitten kaksisuuntainen,löytyisikö kohtalontovereita neuvomaan?
Mieli muuttuu
5
343
Vastaukset
- xy9m78p5
Jos koet tapahtuvan epämieluisaksi tai ei-halutuksi, keskeytä ostosreissu aina, kun ostokohde muuttuu. Menet seuraavana päivänä uudemman kerran, jos yhä olet sitä mieltä, että uusi idea on parempi kuin vanha.
Psykiatria ehdottaa tuohonkin "ongelmaan" kemiallista lobotomiaa.
Kaksisuuntainen on mieli(kuvitus)sairaus, joten ei sellaista ole tieteellisesti katsoen edes olemassa. Ihmisellä voi todeta vaikka hammaspeikkoja hammasväleissä, mutta se ei tee hammaspeikoista todellisia. - mopopom
Joku holtti ja maltti on kehitettävä, muuten lähtee mopo käsistä kokonaan. Onko sinulla jotakin huolia jotka aiheuttavat hajamielisyyttä? On silti ihan normaalia että ajatus harhailee ja suunnitelmat muuttuvat, mutta joku koheesio pitää silti olla elämässäkin :P
Hoida itsesi tasapainoon. Välillä elämä on vuoristorataa, tutki itseäsi. Pysähdy miettimään asioita
- Laguce
Mixed-affective state.
Kaikista pahin. Mania ja masennus yhdessä tai vaihtuu äärimmäisen tiuhaan näiden väliltä. ERITTÄIN KORKEA ITSEMURHARISKI. Ota psykologiin yhteyttä. Ei yleensä kestä hirveän pitkään (pari viikkoa ehkä). Todella perseestä. - Ontoiminutkyllähyvin
Käytä Kauppakassi-palvelua netissä ruoka- ja päivittäistavaroiden ostoon. Jos mieli muuttuu, voit vaihtaa samalla ostosreissulla tuotteen ennen tilaamista. Ja kannattaa käyttää tallennettua ostoslistaa, kun olet löytänyt itsellesi mieluisimmat suosikit. Sama pätee muidenkin nettimyymälöiden tuotteisiin. Fyysisessä myymälässä kysy myyjältä tukea ostopäätöksen tekoon, jos tuntuu ettet ole varma valinnastasi tai et osaa päättää kumman/minkä tuotteen ostat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329