Kävin tänään yhdessä marketissa ostamassa kanan siipipalapakettejä, 2 kpl, joita melkein samanlaisia (kana kun kana) ostin joitakin päiviä siten Prismasta. K:n KILOhinta oli kaksinkertainen, eikä mitään luomu tai sen erikoisempi, sotkuisampi vain koko annos.
Myös muu hintatao oli selvästi Prismaa korkeampi, mutta tähän palataan, kun saa kassalapuista hinnat pöydälle.
Mitä tule pienempiin K-kauppoihin, on siellä hintataso vielä hiukeampi, mutta laatu aivan pohjalukemissa.
Kiitos K, minua et näe ennen.
K-market raivostuttavan kallis
yksi_ulkomaalainen
2
1673
Vastaukset
- dippadaadappadii
Järjetöntä verrata K-marketin hintoja Prisman hintoihin. Kokeilepa verrata Salen hintaa K-Supermarketin tai Citymarketin hintoihin.
- KKKallis
Mikä tahansa saman kokoluokan S-kauppa on perushintatasoltaan edullisempi kuin K-Kauppa. Ei noissa Market, Supermarket, Citymarket kaupoissa ole perushinnoittelussa mitään eroa. Suurin ero on takapihalla olevan audin numero...3, 4, 5, 6, 7, ja cittarissa 8. Noita ei paljon näy Prisman takapihalla. Selittänee eron hinnoittelussa, jollain se audinkin liisari pitää maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647