Mitenkähän tässä tänään tapahtuneessa tilanteessa oikein menetellään:
Ajoin rajoitusten mukaan ja kun vaihtui 80kmh niin hyvissä ajoin pudotin vauhdin siihen ennen kameraa (on muuten tuttu kamera kun tässä "kulmilla"). No takaa tulee yksi Volvo hirveetä vauhtia (yllätys yllätys?) ja ajaa melkein kiinni perään tietysti tuossa kameran kohdalla, ja se kamera välähtää just omalla kohdallani! Voisin sanoa, että puolet keulasta oli tolpan edestä jo mennyt, kun kuva räpättiin. Tuleeko tästä nyt sakko minulle, valehteliko autoni mittari niin paljon vai tuleeko sakko Volvokuskille? Vai tuleeko Volvokuskin sakko minulle?
Kameratolppa otti kuvan
8
176
Vastaukset
Jos kuvasta ei syyllistä selvästi erota, niin kuva lentää roskiin, eikä tällöin valitettavasti se Volvokuskikaan saa seuraamuksia.
Jos olit noin lähellä peltipoliisia, autosi ei luultavasti näy lainkaan kuvassa.- Huolet.pois
Kyllä se kamera räpsähti sille ylinopeutta ajaneelle.
Kyllä, samaa mieltä. Koska keula oli osittain ohittanut kameratolpan, niin se olisi ollut epäedellunen kuvausetäisyys. Kuvausetäisyys on 3-4 metriä ennen tolppaa. Voit siis huokaista helpotuksesta. Volvokuski otatti sen kalliin valokuvan.
- tättärääpippijuu
delfin84 kirjoitti:
Kyllä, samaa mieltä. Koska keula oli osittain ohittanut kameratolpan, niin se olisi ollut epäedellunen kuvausetäisyys. Kuvausetäisyys on 3-4 metriä ennen tolppaa. Voit siis huokaista helpotuksesta. Volvokuski otatti sen kalliin valokuvan.
Jaaha, 15-15 taas eri sivupersoonassaan.
Kyllä tässä ollaan ihan omassa persoonassaan. Tosin, en ole varma, sekoitatko minut toiseen keskustelijaan.
- aloittaja_
Ok kiitos tiedoista :-)
- dfsdfsdfgvdaf
Nuo tolpathan välähtelee koko ajan vaikka ajaa rajoitusten mukaan eikä sieltä mitään postia tule.
- autoverotusta
Maksa vaan kiltisti liikenneministeriön verot ja ole hiljaa ja onnellinen, että ylipäätään saat ajaa autoa suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927