tai shoppailuun yleisemmin?
Miten nainen suhtaudut sisustamiseen
15
312
Vastaukset
En shoppaile, sillä teen hankintoja vain tarpeen mukaan.
Sisutuksessa on oltava realiteetit mukana. Toinen asuntoni on todella vanhassa talossa, ja sen sisustus on oltava sen ajan hengen mukaan kuin se on silloin ollut. Siis vain vanhaan aikaan sovellettua, ei lastulevykalusteita.
Toinen on betonipunkkeri, ja sen sisustus on trendikkäämpi, mutta ei mistään sisustuslehdestä napattu, vaan juuri semmoinen että tunnen olevani sielläkin kotonani,- pitäistietää
Kuulostaa ihan tyylille sopivalta
pitäistietää kirjoitti:
Kuulostaa ihan tyylille sopivalta
Olen lupautunut sen vanhan talon ostaessani, että kalustan sen siten ettei vieraat lennä pyrstölleen kun silmiin hyökkää oranssia lastulevyä tai jotain kiiltopintaista vitivalkoista (vertaa sairaalan kalustus) kalustusta.
Kaikkea en kuitenkaan kelpuuta, pitää olla tervepuista ja korjaamatonta kalustusta, ja niin ollen onkin kaikki entisöityä tai puusepällä teetettyä.
- No_siinä_vastausta_sulle
En käy kuin pakosta ostoshelveteissä. Kierrätän niin paljon, kuin pystyn. Sisustan vanhalla ja kierrätetyllä, joo sisustan kun jaksan. :)
- pitäistietää
Eli et käy ikeassa ja muissa huonekaluliikkeissä kuin harvoin. Okei.
- N_s_v_s
Vihaan ikeaa.
- N_s_v_s
Tykkään kyllä laittaa kotia omannäköiseksi.
- EIiiikealle
pitäistietää kirjoitti:
Eli et käy ikeassa ja muissa huonekaluliikkeissä kuin harvoin. Okei.
Ikean kalusteilla ei saa persoonallista kotio. Muutenkin kuormittaa luontoa, jne..
- suhtaudun
Shoppailu ei tehoa ikävään yhtä hyvin kuin sisustaminen.
- Knainen
Tykkäisin mikäli ilmaista mutta kun se yleensä maksaakin niin sitten kirpasee liikaa sydämestä jokainen kymppi 20 e ylittämisen jälkeen sen verran voimakkaasti että se hillitsee himojani.
Ostan kun tarvitsen jotain mutta silloinkin harkitusti ja tarkkaan maksukykyni laskien ja laskelmia pari kk eteenpäin tehden jotta saan säästöön kurottua nopeasti takaisin menetetty osuus.
Ilmaisia nettiohjelmia oon käyttänyt sisustus ja stailaus himoja tyydyttämään. Siinä kun ei tilissä näy se "harrastus" niin se on kivempi - Naisensisustusjashopp
Ei ole mikään ykkösjuttu.
On minulla silti omia ajatuksia millaisesta pidän. Esim: puu/parketti lattia. Tykkään tummanruskean ja valkoisen yhdistelmästä johon voi yhdistää esim jotain teräsjuttuja.
En ole mikään himoshoppaaja. Ostan vain sillon kun tarvitsen jotain.
En osta vain ostamisen ilosta. - Elluhalloyb
Mä rakastan soppailuu....
Ihaninta mitä tiedän...👁👁🙋 - luonnossaseikkaileva
En sisusta enkä shoppaile, ei kiinnosta. Mieluummin vaellan kanssasi tunturissa vaikkapa eräkämpälle keittämään nokipannukahvit.
- huvajahalpa
Mä meen näillä kummeli sketsien linjoilla isi teki puusta, ihan sama vaikkei osaiskaan... No oikeesti olen esteetikko, mutta säästäen ostan.
- hitsiläinenkun
Raha rajoittaa molempia intohimoja ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271