""Ketkä täällä Sinusta ovat tuollaisia vääriä keskustelijoita?"
___
Siinähän heitä on :
Daavidinpasuuna
dogmatikos
he-ma
Ja.taaskin.asialinjalle
Kui2
MrMorden
netpunk
Pe.ku
Qwertyilijä
RepeRuutikallo
sage8(Kehityskelpoinen)
Ticotiko
Torre12(julkihomo)
YksinkertaistaEiköVain(Typerys)"
Pahoitteluni kaikille teille, jotka olette tällä listalla. Ymmärrän hyvin surunne ja kauhistuksenne. Peli on kuitenkin nyt selvä.
Pertsa on puhunut!
6
126
Vastaukset
- olet.säälittävä.ressukka
Räyhis tekee taas henkilöön käyvän aloituksen ja kutsuu räyhiskaveteitaan pertsan kimppuun kun ei pysty itse keskustelemaan pertsan kanssa.
- olet.säälittävä
usko.vainen kirjoitti:
Semmonen ressukka se on 😩
Miksi vastaat itsellesi?
Tuota noin. Jos Pertsa itse kerran noin luokittelee, niin mitäs hyökkäämistä hänen kimppuunsa se on, kun asian toteaa?
Niin Pertsan kuin meidän muidenkin varmaan on syytä seisoa mielipiteidemme takana.
Ja.taaskin.asialinjalle
On sinun vanha nikkisi 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634