viikoksi jumiin. Juotavaa ja suolasta purtavaa olis ja vessasäiliö olis vielä oltava. Mitä meidän välillä tapahtuis?
Aattele nainen jos jäätäis hissiin
22
590
Vastaukset
- Tiedostamatontunne
Autiosaaresta olen haaveillut. Tapeltaisko vai rakasteltaisko? Jälkeenpäin kaipaisimmeko toisiamme?
Olisi aika vaikeata
- Näintäämänis
Tutustuttaisiin, tapeltaisiin ja rakastettaisiin, kaikkea tätä peräjälkeen ja samanaikaisesti. Ja sen jälkeen ei oltaisi erossa enää koskaan. Simple as that.
- riippuu.kuka.olet
Ei mitään jos olet A. Kaikkea intiimiä jos olet O.
:) - Hymyilyttääkö
Mistä ihmeestä tuo tuli mieleen? Maisemahissi?
- Kunhan_mietin_tässä_sua
Jos olet A , luoja yksin tietää mitä tapahtuisi..
Olis aikaa tutustua..:)
n>m - Naitas
Joka hissin nurkka😛Sieltä kyllä varmaan loppua happi.
- Kuinhuomistaeiolisi
Sekoisin ja painelisin hermostuneesti hissin nappeja. Käskisit rauhoittuu. Pelästyisin jotain kolausta ja tulisin syliin. Josta tilanne johtais suudelmiin ja seksiin hissin seinää vasten. Viikon intohimo kipinöisin vailla mietteitä on meillä pidempää tulevaisuutta. Ovet kun aukeaisi olisi sen mietteen vuoro vasta
- hyimikäajatus
Kannat aina mukanas vessasäiliötä???? Weirdo.
Onneksi en tunne sellasia, joten alotus ei mulle. - Täytyymuistaa
Muistuttaa itseään:
- Muista ettet joudu sen yhden kanssa ainakaan ikinä samaan hissiin, ettei ikinä käy noin.- Täytyymuistaa
Tämä muistutus sen takia koska inho on suuri.
Olen ihan eri ihmisen ja asian takia täällä.
- Sepäsetapahtuisi
Loppujen lopuksi läheisyyttä, suudelmia ja kuumaa kiihkeää seksiä. Tuskin voisin pitää näppini erossa hänestä siinä läheisyydessä.
En edes ajattele ;o). Ei ne antas siellä kauan olla, ne tulis vaikka seinästä läpi kuullessaan mitä siellä hississä tapahtuu ;o),,,
- vessasäiliö
viikko ammoniakin lemussa, mmmm
- hyhhyh
Mä juutuin kanssa tohon. Ei kovin miellyttävälle vaikuta. :D Loppujenlopuksi päätyisin taatusti inhoamaan sitä koppiseuralaista ja kammoamaan ahtaita paikkoja :D
Jos jumifantasiaa on pakko harrastaa niin siirrä se nyt edes viiden tähden hotellihuoneeseen. - ollaviikko
hyhhyh kirjoitti:
Mä juutuin kanssa tohon. Ei kovin miellyttävälle vaikuta. :D Loppujenlopuksi päätyisin taatusti inhoamaan sitä koppiseuralaista ja kammoamaan ahtaita paikkoja :D
Jos jumifantasiaa on pakko harrastaa niin siirrä se nyt edes viiden tähden hotellihuoneeseen.Jumissa viidentähden hotellihuoneessa. Tosi rankkaa olis
- nytnukkumaan
ollaviikko kirjoitti:
Jumissa viidentähden hotellihuoneessa. Tosi rankkaa olis
Kyllä minä hotellihuoneeseen mieluummin jumittuisin vaikka olis rankkaakin.
- Mietin_vaan
Kuvitelkaa oikeasti tuo tilanne.
Hississä jumissa, pienet tilat.
Joku vessasäiliö.
Luonnollista on tarpeiden hoitaminen mutta silti , varmaan oikeasti olisi tosi vaikeaa.- kakkaaJapissaa
Varmaan olisi kiva haju hissississä. XD
- Kannibaali-N
Jos ruoka loppuis niin ainahan mä voisin sut syödä sitte.🔪
- entiedämitäajatella
Olen ahtaanpaikankammoinen niin siinä vois tulla sydäri äkkiä, mutta ehkä ensin kuitenkin hiukan "suuteloa".
- Bellissina68
Oltais eläimiä. Rakasteltaisiin väsymykseen saakka. Nukuttaisiin toisiimme uppoutuneina. Riideltäisiin, puhuttaisiin ja rakasteltaisiin uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277