Ajelin lauantaina 19.08 noin klo 15 aikaan kohti Kauvatsaa. Kaksi lippusalkoa oli tyhjänä, vaikka maassa oli yleinen suruliputus. Bazaarin pihassa oleva salko, (vanha Kesoil), sekä Pihlajalinnan vastaanottokeskuksen salko. Eivät ehkä halunneet suruliputtaa, mutteivat kehdanneet ylöskään lippuja jättää. Voisiko Jakamisen Paikka yhdistyksen ja Pihlajalinnan johto selventää tilannetta, ettei lähde vääriä huhuja liikkeelle, syystä miksei suruliputettu.
Suruliputus terrori iskusta
5
334
Vastaukset
- 81önen
Ei myöskään pankkien kiinteistöissä, ei seurakuntakeskuksessa, viinikan kiinteistössä, eikä lukuisissa yksityisten omistamissa.
- suomisatakunta
Mielestäni suruliputus on merkki terroristeille että hyvin meni..Itse Pääministeri tarjoutu avustamaan suomeen tulioita.maailma on muuttunut pysyvästi karmeaan suuntaan.
- ottakaaselvääasioista
"Sisäministeriö on määrännyt valtion virastot ja laitokset suruliputtamaan tänään Turun joukkopuukotusten vuoksi. "
Ei koske siis yksityisiä. Ihme poraamista ja paskanjauhantaa taas.- otinselvää
"Sisäministeriö on määrännyt valtion virastot ja laitokset suruliputtamaan Turun puukotusten vuoksi. Suruliputus alkaa heti ja päättyy klo 21. Koko maan toivotaan yhtyvän suruliputukseen."
Tulee mieleen kommentistasi, pari juttua, mutta jätän sanomatta
- pöljänterit
Miksi eräät Kokemäkeläiset jaksavat keskustella jostain liputuksesta vielä viikko tapahtuman jälkeen. Herätys tontut tähän päivään jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657