Kuinka kauan teillä menisi aikaa 20 km pyörälenkin tekemiseen?
Oletteko hyväkuntoisia?
61
743
Vastaukset
.. Riippuu ihan SenHetkisestä EnergiaTasosta, Pyörästä, sekä Reitistä, kuin myös OloSuhteista jne.. ;D
.. TyyRyttikö Mun Vastaus?.. ;DKyllä tuohon tunti menisi.
- kauanmenisi
En ole ollut vähään aikaan tai siis ehkä vuoteen.
Perusvängällä noin tunti. Ehkä reipaskin.
Kuntoilumielessä vähemmän.- Espanjanaurinkoa
Tunti noin. Riippuu onko kuinka paljon jyrkkiä ylämäkiä :) tasaisella n 40 min
- riittäväkunto
Siinä menisi melko tarkkaan 65 minuuttia.
- Polkijax
Riippuu pyörästä, maastosta ja onko myötä- vai vastatuuli
Tyyni sää, tasainen asfaltti ja pyörässä vähintään 18 vaihdetta, niin 50 minuuttia riittää. - Totuuss
Siihen menisi 50 - 52 minuuttia. Oon jokus vetänyt sellaista lenkkiä joka on just 20 km pitkä. Omasta pyörämittarista olen katsonut matkan. Se on sellainen just sopiva reitti jossa on ylämäkiäkin muutama ja yksi niistä on 400 metriä. Pyöränä on 7 vaihteinen tunturi.
Kuolisin jo ennen puoltaväliä.
- eikutakasreenaan
Minä kääntyisin takaisin jossain puolivälissä. Kunto kun ei ole huipussaan.
- kaisanoasaa
Voi mennä 50 minsaa tai kolme tuntii jos kumi puhkee.
- Yksinäinen.mies
Ei ole hyvä kunto. En ole treenannut kuukausiin. Alkuvuodesta kävin salilla ja yli sata kiloo nousi penkistä, nyt ei nousis kun 50 kiloo
- täytyisilaskea
Ongelma on pikemminkin matemaattinen kuin fyysinen riippuen siitä kuinka nopeasta sähköpyörästä puhumme?
- kaisanoasaa
Helvetin kauan menisi.
- Teknodonna
Mjaa
No siis lukon avaamiseen menee prox 10 sek.
Loppu on kiinni perslihaksista.
😁- Teknodonna
Kerran kyllä kävi teininä niin, että just kun oli se fillari alla, niin ajoin hätäpäissäni päin lyhtypylvästä.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kerran kyllä kävi teininä niin, että just kun oli se fillari alla, niin ajoin hätäpäissäni päin lyhtypylvästä.
😁Tosi hieno sana toi lyhtypylväs.
Ihan kouraisi syvältä.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Tosi hieno sana toi lyhtypylväs.
Ihan kouraisi syvältä.
😁Fillarin nyysimisen ideologia on aika yksi selitteinen.
Myy se.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Fillarin nyysimisen ideologia on aika yksi selitteinen.
Myy se.
😁Omasta mielestäni mä olen ollut aina jotenkin "ylikuntoinen".
Ylikunto tarkoittaa sitä että kun muut ovat vielä telineissä, niin mä olen jo maalussa.
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Omasta mielestäni mä olen ollut aina jotenkin "ylikuntoinen".
Ylikunto tarkoittaa sitä että kun muut ovat vielä telineissä, niin mä olen jo maalussa.
(Naurua)
😁Maalusa (?)
(Hirn)
😁 - Tek.odonna
Teknodonna kirjoitti:
Maalusa (?)
(Hirn)
😁Oikeesti mä olen melonut muutaman vittupää kosken, juossut pari maraa ja hiihdellyt selkosilla ilman suuntaa (lumilaudalla).
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Tek.odonna kirjoitti:
Oikeesti mä olen melonut muutaman vittupää kosken, juossut pari maraa ja hiihdellyt selkosilla ilman suuntaa (lumilaudalla).
(Naurua)
😁Kerroinko jotain kiipeilyharrastuksistani?
- No et
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kerroinko jotain kiipeilyharrastuksistani?
- No et
😁Täällä kun aina mussutetaan näistä sipseistä, niin mun on pakko myöntää että
ORIGINAALIT PRINGLEKSET KOUKUTTAA
😁
- ntimiehet7
Miehet ajaa autolla womani kyydissä, ntimiehet polkee tiukoissa pöksyissä filetsolla ja haaveilee womaneista.
- PalstaTrolli
Noin kolme vuorokautta.
Siina ajassa posti tuo minulle polkupyörän. Joo no sitä kävelee n. 7km/h, fillarilla pääsee n, 3 kertaa nopsempaan että suunnilleen niin.
Dissident kirjoitti:
Kyllä on Harmiksella vetävä askel!
No joo, kerran yksi ex-sm-tason ampuhiihtäjä lähti samaan tahtiin, mentiin siinä sitten varmaan vähän tuotakin kovempaa ja tuli mullakin kyllä siinä hiki mutta se myönsi sen ensin :D
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, kerran yksi ex-sm-tason ampuhiihtäjä lähti samaan tahtiin, mentiin siinä sitten varmaan vähän tuotakin kovempaa ja tuli mullakin kyllä siinä hiki mutta se myönsi sen ensin :D
Oisko ollut vaan lämmin keli?
Dissident kirjoitti:
Oisko ollut vaan lämmin keli?
Semmoinen yli kolmekymmentä oli vai olikohan peräti kolmeviis, oltiin vähän etelämmässä.
Harmaaritari kirjoitti:
Semmoinen yli kolmekymmentä oli vai olikohan peräti kolmeviis, oltiin vähän etelämmässä.
No kyllähän siinä jo kun päivän on, saattaa kainalo kastua, vaikka vaan huilais...eli kelistä johtu.
- kurppa26vuotta
Eihän palstan läskiperseet jaksa polkea.
- Hyvä_on_kunto
Modatulla sähköpyörällä menee 20 minuuttia.
- Kurpalta
Riippuu maastosta ja istuimesta. Melko tarkkaan niistä, reisissähän on voimaa vielä kuten pakaroissakin.
- Huomannut
Kas kun ei ole Liner tässä ketjussa kehumassa omaa mahtipontisen erinomaista kuntoaan.
Varmaan menisi hänellä alle puolen tunnin ja siihen punnerrukset vielä päälle. Tai siis alle.En ole ehtinyt, kun olin pyöräilemässä kilpaa. ;) No en ollut. Eikä punnerruksissa ole mitään ongelmaa, vaikkei olekaan karvoja perseessä.
LinerT.2 kirjoitti:
En ole ehtinyt, kun olin pyöräilemässä kilpaa. ;) No en ollut. Eikä punnerruksissa ole mitään ongelmaa, vaikkei olekaan karvoja perseessä.
Oletko säkin alkanut sheivaamaan? Olet häpeäksi palstan naisille :D
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko säkin alkanut sheivaamaan? Olet häpeäksi palstan naisille :D
No hyi, en sentään! Siitä tulee inhottava sänki. Vahaa, sokeria ja/tai epilaattoria, niillä on karvat poistettu jo teini-iästä lähtien ;)
LinerT.2 kirjoitti:
No hyi, en sentään! Siitä tulee inhottava sänki. Vahaa, sokeria ja/tai epilaattoria, niillä on karvat poistettu jo teini-iästä lähtien ;)
Joo. Saat multa sokerirasian puolikkaan. En tee mitään. Vahaliskoilla kokeilen seuraavana.
Totuushan on, että jos lineri pyöräilis, niin riippuen ketjuista, renkaasta polkimista yms. että kestäskö ne, mutta 20 km;iin menis 12 min. Ja jos vois tilannetta katsoa avaruudesta, niin Lineri pysys paikallaan ja maapallo pyörähtäs alla. Siks ei oo annettu Linerille pyörää. Valtameret loiskus...Dissident kirjoitti:
Joo. Saat multa sokerirasian puolikkaan. En tee mitään. Vahaliskoilla kokeilen seuraavana.
Totuushan on, että jos lineri pyöräilis, niin riippuen ketjuista, renkaasta polkimista yms. että kestäskö ne, mutta 20 km;iin menis 12 min. Ja jos vois tilannetta katsoa avaruudesta, niin Lineri pysys paikallaan ja maapallo pyörähtäs alla. Siks ei oo annettu Linerille pyörää. Valtameret loiskus...Vahassa on oma ideansa, sinuna kokeilisin seuraavaksi jesarilla :)
Siis vaha jää hyvin helposti iholle siitä liuskasta. Sen saa toki pois ruokaöljyllä, mutta karvat ei sit lähteny. Noi kaupan vahat on liian pehmeitä, niitä pitäisi hitusen viilentää ennen irti repäisyä, jotta vaha jähmettyy kunnolla. Siitä ei missään vahamerkissä ole mainittu. Tai sitten joutuu nyppimään sormilla iholle jääneet vahaiset karvat... Viimeistely epilaattorilla (ei partakoneella!) ja pinseteillä.
Kemiallista karvanpoistoa en voi suositella... Joskus tenavana poistin sillä kainalokarvoja, ja meni varmaan viikko ennen kuin kainaloiden turvotus laski niin että sai kädet kylkiin kiinni ilman tuskaa. Auts, teki kipeää. Ei ainakaan kaikille sovi.
Minähän nyt muutenkin säätelen tätä maapallon pyörimistä jne... Olisko vaikkapa säätoivomuksia? ;)LinerT.2 kirjoitti:
Vahassa on oma ideansa, sinuna kokeilisin seuraavaksi jesarilla :)
Siis vaha jää hyvin helposti iholle siitä liuskasta. Sen saa toki pois ruokaöljyllä, mutta karvat ei sit lähteny. Noi kaupan vahat on liian pehmeitä, niitä pitäisi hitusen viilentää ennen irti repäisyä, jotta vaha jähmettyy kunnolla. Siitä ei missään vahamerkissä ole mainittu. Tai sitten joutuu nyppimään sormilla iholle jääneet vahaiset karvat... Viimeistely epilaattorilla (ei partakoneella!) ja pinseteillä.
Kemiallista karvanpoistoa en voi suositella... Joskus tenavana poistin sillä kainalokarvoja, ja meni varmaan viikko ennen kuin kainaloiden turvotus laski niin että sai kädet kylkiin kiinni ilman tuskaa. Auts, teki kipeää. Ei ainakaan kaikille sovi.
Minähän nyt muutenkin säätelen tätä maapallon pyörimistä jne... Olisko vaikkapa säätoivomuksia? ;)No mä etsin omaa juttua. Kokeilen paria erilaista. Tilasin jostain Virosta. Ihan ammattilaistuotteita. Ei tarvia lämmittää, mutta hyvä tieetää toi viilennös.
Tässä muutakin karvan ja hiuksen muotoilua tiedossa. Erikoispippalot tiedossa. Pukukoodi smart casual. Eli käyn vaatteet dressmanilta koodin mukaan ja kasvatan tässä kiireellä partaa ja hiuksia. Eräs taitava kampaaja harrastaa hiustatuointia. Aattelin repäistä.
No tällepäivälle vois poutaa laittaa. Meinasin kaverin kanssa lähtee uistelemaan.Dissident kirjoitti:
No mä etsin omaa juttua. Kokeilen paria erilaista. Tilasin jostain Virosta. Ihan ammattilaistuotteita. Ei tarvia lämmittää, mutta hyvä tieetää toi viilennös.
Tässä muutakin karvan ja hiuksen muotoilua tiedossa. Erikoispippalot tiedossa. Pukukoodi smart casual. Eli käyn vaatteet dressmanilta koodin mukaan ja kasvatan tässä kiireellä partaa ja hiuksia. Eräs taitava kampaaja harrastaa hiustatuointia. Aattelin repäistä.
No tällepäivälle vois poutaa laittaa. Meinasin kaverin kanssa lähtee uistelemaan.Voi muuten käydä niinkin, että vaha irtoaa viilennyksellä liuskasta ja kaikki vaha jää iholle :) Pitää kokeilemalla löytää toimivin tapa. Kokemukseni mukaan lämpötilan kanssa on aika tarkkaa.
Jollain sabluunallako se ne kuvat tekee? Mielenkiintoista. Nyt kesällä on näkynytkin aika paljon erilaisia kuvioita siilitukissa. Naisetkin ajavat toiselle puolelle siilin ja kuvioivat sen. Ihan kivan näköisiä.
Täytyy tuota säätä harkita... Jos mun treeni kulkee iltapäivällä hyvin, niin saattaa vähän aurinkokin pilkahdella.LinerT.2 kirjoitti:
Voi muuten käydä niinkin, että vaha irtoaa viilennyksellä liuskasta ja kaikki vaha jää iholle :) Pitää kokeilemalla löytää toimivin tapa. Kokemukseni mukaan lämpötilan kanssa on aika tarkkaa.
Jollain sabluunallako se ne kuvat tekee? Mielenkiintoista. Nyt kesällä on näkynytkin aika paljon erilaisia kuvioita siilitukissa. Naisetkin ajavat toiselle puolelle siilin ja kuvioivat sen. Ihan kivan näköisiä.
Täytyy tuota säätä harkita... Jos mun treeni kulkee iltapäivällä hyvin, niin saattaa vähän aurinkokin pilkahdella.Joo. No sittenhän tuon näkee. Noi alueet oli mahdotonta itse käydä sokerimassalla läpi. Nivuset vielä ihan ok ja häpykumpu, mut kassit ja temmin varsi tökkäs. Ei riittänyt kädet.
Ihan vapaalla kädellä tekee tää parrturi. Mulle tulee ehkä hämähäkinseittiä. Ja se voi yhdistyä partaan. Pitää sekin värjäyttää. Punertavaa puskee, niin sais olla tummaa. Samana päivänä käyn ottaa, koska nopeestihan se häviää. Saa muotoilla samalla hiuksetkin. Veikkaan, että ei oo jokajätkällä sellasta lookkia siellä. Kerrankin pääsee tuollaiseen häpeninkiin...periaatteessa saattasit itsekin nähdä, jos enskuun alkupuolella seuraat tapahtumia...
No puolipilvistä on, että koitappa nyt panostaa treeneihin. Kuitenkin oon aika paljon sua tökkinyt täällä, niin ois reilua, että laittaisit kelin kohdalleen. Voin sit pysyä piikkinä ihossa jatkossakin.Dissident kirjoitti:
Joo. No sittenhän tuon näkee. Noi alueet oli mahdotonta itse käydä sokerimassalla läpi. Nivuset vielä ihan ok ja häpykumpu, mut kassit ja temmin varsi tökkäs. Ei riittänyt kädet.
Ihan vapaalla kädellä tekee tää parrturi. Mulle tulee ehkä hämähäkinseittiä. Ja se voi yhdistyä partaan. Pitää sekin värjäyttää. Punertavaa puskee, niin sais olla tummaa. Samana päivänä käyn ottaa, koska nopeestihan se häviää. Saa muotoilla samalla hiuksetkin. Veikkaan, että ei oo jokajätkällä sellasta lookkia siellä. Kerrankin pääsee tuollaiseen häpeninkiin...periaatteessa saattasit itsekin nähdä, jos enskuun alkupuolella seuraat tapahtumia...
No puolipilvistä on, että koitappa nyt panostaa treeneihin. Kuitenkin oon aika paljon sua tökkinyt täällä, niin ois reilua, että laittaisit kelin kohdalleen. Voin sit pysyä piikkinä ihossa jatkossakin.Jännä juttu, mulla on ollut sellainen mielikuva susta, että olet punapigmenttinen. En tiedä ootko joskus sitten kertonut sen, mutta tuli tosiaan tuosta parran värjäämisestä mieleen. :)
LinerT.2 kirjoitti:
Jännä juttu, mulla on ollut sellainen mielikuva susta, että olet punapigmenttinen. En tiedä ootko joskus sitten kertonut sen, mutta tuli tosiaan tuosta parran värjäämisestä mieleen. :)
No siis karvoitus on sellainen. Mutta hiukset ois normisti vaaleanruskeat...ehkä sielläkin pientä punaisuutta, mutta ei niinpaljoa kun isällä...oli. nythän se on harmaa.
Minä taas pidän sua tummahiuksisena.LinerT.2 kirjoitti:
Jännä juttu, mulla on ollut sellainen mielikuva susta, että olet punapigmenttinen. En tiedä ootko joskus sitten kertonut sen, mutta tuli tosiaan tuosta parran värjäämisestä mieleen. :)
En tiedä minkä hiton intervallitreenin pidit, mutta ihan paskan kelin tänne sysäsit hitto!
Toivottavasti ees takareisi kramppais siitä hyvästä!
No siivoompa mökin sit. Perjantaina onkin viimeinen näyttö. Sit loppuu myynti. Ja hoidan raha-asiatkin kuntoon, että voin asustella tässä ihan hyvin. Ei tartte kituutella. Kyllä kaikenmaailman sotkut voi setviä, kun ei menetä uskoa itseensä, vai mitä, vastarannankiiskiseni?Dissident kirjoitti:
En tiedä minkä hiton intervallitreenin pidit, mutta ihan paskan kelin tänne sysäsit hitto!
Toivottavasti ees takareisi kramppais siitä hyvästä!
No siivoompa mökin sit. Perjantaina onkin viimeinen näyttö. Sit loppuu myynti. Ja hoidan raha-asiatkin kuntoon, että voin asustella tässä ihan hyvin. Ei tartte kituutella. Kyllä kaikenmaailman sotkut voi setviä, kun ei menetä uskoa itseensä, vai mitä, vastarannankiiskiseni?Joo sori, ei oikein kulkenut tänään. Eilinen treeni tais painaa vielä. Huomenna sitten paremmalla jaksamisella. :)
Vanha viisaus, asioilla on taipumus järjestyä. Näihän se on, usein pitää vaan vähän itsekin järjestellä. Mulla on kans jonkin verran järjesteltävää työ- ja raha-asioiden kanssa. Mielenkiintoista, pidän muutoksista ja vaihtelusta, ja etenkin siitä järjestelystä. :)
Tää nyt meni vähän myötäkarvaan silittelyksi, mutta piikitellään toisella kertaa. :)LinerT.2 kirjoitti:
Joo sori, ei oikein kulkenut tänään. Eilinen treeni tais painaa vielä. Huomenna sitten paremmalla jaksamisella. :)
Vanha viisaus, asioilla on taipumus järjestyä. Näihän se on, usein pitää vaan vähän itsekin järjestellä. Mulla on kans jonkin verran järjesteltävää työ- ja raha-asioiden kanssa. Mielenkiintoista, pidän muutoksista ja vaihtelusta, ja etenkin siitä järjestelystä. :)
Tää nyt meni vähän myötäkarvaan silittelyksi, mutta piikitellään toisella kertaa. :)Nooh. Eiköhän sitä jotain keksitä. Muistelet vaikka poltan tupakkaa ja vielä sänki munassa pistelemässä.
Mä kauhunsekaisin fiilingein odotan huomista. Kävin eilen kunnon treenit säbässä ottaa. Vähän kolottaa, mutta pelottavan vähän. Huominen näyttää...
Kyllä muuten mieli vaikuttaa ihan vi.usti siihen mitä teet. Eilen alussa pelaaminen takkus. Mutta fiilis oli kohallaan. Hyväksyin mokailut. Vähänaikaa ja alkoi syötöt mennä lapaan. Ja kohta pari lämäriä ihan yläputken alle. Ja koko treenin paras suoritus: läpiajo ja forsbergimäinen lirutus ja vippa maalivahdin venytyksen yli. Ai että teki nannaa.
Ootsää kokeillut joukkuelajeja?
- Polvikipu
40minuuttia tyynellä ja asfaltilla. Kuntoakin on monenlaista. Enemmän arvostan vaikkapa vyötärön ympärystä, jossa Naisilla tavoitearvo on 80 cm tai alle, miehillä 94 cm tai alle (WHO).
Tuohon lukemaan kannattaa kiinnittää huomiota, kun miettii onko sporttisen näköinen vai ei.- Polvikipu
LinerT.2 kirjoitti:
Tuo vyötärönympärysmitta ei pelkästään tee kenestäkään sporttisen näköistä :D
Ei niin. Mutta tosi hyvä tarkistaa edes tuo, koska monet ilmoittavat olevansa sporttisen/urheilullisen näköisiä, vaikka rintakehä on pienempi kuin vyötärö. Vai pitäisikö sanoa että vyötärö on kirinyt jo rintakehän kiinni.
Polvikipu kirjoitti:
Ei niin. Mutta tosi hyvä tarkistaa edes tuo, koska monet ilmoittavat olevansa sporttisen/urheilullisen näköisiä, vaikka rintakehä on pienempi kuin vyötärö. Vai pitäisikö sanoa että vyötärö on kirinyt jo rintakehän kiinni.
Miten määritellään sitten urheilullisen näköinen? Mun mielestäni painon- ja voimanosto on urheilua, samoin kuulantyöntö ja moukarin heitto... Entäs sumopaini? Kysy ens kerralla, minkä urheilulajin harrastajan näköinen on, niin ei tule pettymyksiä.
- sinäpoljetminäohjaan
Ai meillä? Siis kahdestaan ajettaisi toinen ritikalla? Riippuu miten lujaa kuski polkisi. ;)
- enoleedespyöräilijä
115km polkasin 6h, siinä soratietä n. 22km, niin tuosta voi laskea ajan/keskinopeuden 20km etapille.
- juoksinnn
aikoinaan puolimaratonin 1h 55 min salin oheen juoksu painooli 86kg... kyllä nytten joka hepun pitääse alla kahtee tuntii juosta! ;)
- Totuuss
Minulla meni 51 minuuttia ja pidän itseäni huonokuntoisena. Kyllä 20 km matkan pitää taittua 42-45 minuutissa.Pitäiskö ostaa parempi pyörä että pääsee lujempaa.
- ainaylämäki
Vika on pyörässä tai tiessä. ;)))))
40-50 min. Huippulaatuista kilpapyörää ois mukava kokeilla, tulee kuulemma liitämisen tunne, kun kulkee niin kevyesti
- Gnuk
Olosuhteista riippuen, mut noin kolme varttia.
Kolmisen tuntia siihen menisi parin juomatauon kanssa. Nestehukka aina vaanii meitä urheilijoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246