Tänä päivänä kun on kaiken näköisiä sovelluksia ymtukiryhmiä niin mitä jos nuo 2 löisi yhteen ja whatsappiin loisi ryhmän missä ihmiset voisivat keskustella muiden kohtalotovereiden kanssa jakaen omia kokemuksia ja vinkkejä paniikin kanssa elämiseen. Saisi siellä toki muustakin jutella. Itse ainakin olen huomannut että vertaistuki on hyvä apu paniikin kanssa painimiseen. Tarkoitus ei siis ole mitään hirveetä angsti kanavaa luoda. Totta kai siellä voi omasta huonosta olosta keskustella , kysyä vinkkejä, antaa vinkkejä ym. Kaikki varmasti tajuaa mitä ajan takaa. Jos kiinnostuneita löytyisi niin voin myöhemmin pistää tänne s.posti osoitteen minkä kautta voisi ryhmään liittyä tai liittymis linkin. Itse olen 28v länsisuomessa asuva mies. Juuri työelämään takaisin palanut paniikki on helpottanut jonkun verran. Olen osannut jonkun verran lähipiirrissä olevia paniikin harrastajiakin neuvoa. En nyt mikään lääkäri ole, mut paininut asian kanssa jo 12v
Paniikkitukiryhmä whatsappiin. Kiinnostuneita?
Paniikkiryhmä
3
202
Vastaukset
- Myöspaniikki
Hei, itse olisin kiinnostunut ryhmästä. Itsekin paininut paniikkioireiden kanssa jo vuosia, vaikka olenkin sinnitellyt opiskelu- ja työelämässä mukana. Olen 25-vuotias nainen.
- Stonen2
No perhana. Luodaan sellainen. Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä paniikin takia. Laita puhelinnumerosi minulle sähköpostilla niin lisään ryhmään. hsi14881@gmail.com
- zeronolla
Kerranki järkevä ehdotus. mukana ollaan jos joku sellaisen viitsii perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615