oeln täydellisesti kyllästynyt sekä omiin että mieheni sukulaisiin. Koska en pidä heihin yhteyttä, en soita enkä käy kylässä, toivon, että he toimivat samalla tavalla.
Haluan rauhaa.
Pidän yhteyttä ystäviin, joita minulla on sekä Suomessa että ulkomailla. Heihin pidän yhteyttä, soitan usein ja vierailen usein heidän luonaa.
Sukulaiset puhuvat vain pahaa toisistaan.
SUKULAISIIN TÄYDELLISESTI KYLLÄSTYNYT
sukulaiset
8
514
Vastaukset
- miehen suku plaah....
vaan yrittävät viedä tuhkatkin pesästä jos vain mahdollista,
- eräs kokenut
Mieheni sisarten kateus paljastui vasta perinnön jaossa täydellisesti, joten tiedetään mistä puhut.
- Kaija
Olen pistänyt välit poikki koko juonittelevan ja toisistaan takanapäin pahaa puhuvan ja manipuloivan suvun kanssa,onneksi kukaan heistä ei asu kotipaikkakunnallani!
- Doe-10
Ainoa yhteydenpito joulukorttien välityksellä.Eläkööt elämäänsä ja minä elän omaani.
- Juntti
Doe-10 kirjoitti:
Ainoa yhteydenpito joulukorttien välityksellä.Eläkööt elämäänsä ja minä elän omaani.
Ei ole mitään lakisäädäntäistä sukulaisten kanssa seurusteluvelvollisuutta,ei edes vanhempien eikä heistäkään ole pakko pitää!
- täysii mulkkui koko sakki
samoin.miehen suku on syvältä persiestä.
vanhemmat eronneet molemmilla uudet lapset ja puolisot. niitä hyysätään.
ei käyv kylässä- tekstiviestillä onnitellaan-lapsenlapsia ei tavata.
mulkkuja tosi mulkkuja.- karjalais eukko
kaksi hämäläis pappaa riiteli vät keskenää, karjalais pappa kuunteli sivummalla,hämäläinen ukko toiselle,sinä oot ihan pers...karjalainen siihen,pojat mie oon iha siit lähelt kannakse takkaa.olen sukulaisista melko samaa mieltä kanssanne.
Olenkohan minäkin sukulaisilleni sellainen, millaisia teidän sukulaisenne ovat?
Minä ainakin olen hyvissä väleissä sukulaisteni kanssa. Sanoisin, että ainoat joita voin ystäviksi sanoa, löytyvät sukulaisistani (sisar, serkut Suomessa ja Ruotsissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164