Onko täällä ketään joka seurustelee/ on seurustellut portugalilaisen kanssa? Olen käynyt parilla treffeillä erään suomessa asuvan, minua 9v vanhemman portugalilaisen kanssa, molemmilla kerroilla treffit ovat kestäneet useita tunteja ja meillä on niin helppo/kiva olla yhdessä, meillä heti alussa klikkasi ja päätimme ensimmäisten treffien jlkn ettei tapailla muita vaan katsotaan mihin tämä juttu menee.
Mies vaikuttaa todella vilpittömältä, empaattiselta ja huomioivalta. Kaiken lisäksi mies on komea, korkeasti koulutettu ja erittäin menestynyt uraelämässä.
Millaisia ongelmia te jotka olette seukanneet portugalilaisen kanssa olette kohdanneet? Onko ollut mustasukkaisuutta, kontrollointia tms? Kiitos etukäteen 💙
portugalilaiset miehet- kokemuksia?
ellamarie-
0
482
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615