Olen joskus onnistunut kiertämään nuo sauvat niin tiukalle, että en niitä enää auki saa. Muuten tuo ei haittaisi, enkä tee tuolla teleskooppi-ominaisuudella mitään, mutta toinen sauva on vähän pidempi kuin toinen, eikä niillä sen vuoksi voi kävellä. Olen hermoromahdukseen ja kämmenet rakoille asti yrittänyt niitä kierteitä auki vääntää, mutta ei aukea. Olen myös yrittänyt irroittaa lyhemmän sauvan kahvaa, niin että voisin sitä kautta pidentää sen saman pituiseksi, kuin mitä toinen sauva on. Mutta ei sekään lähde irti. Mikä neuvoksi?
Teleskooppisauvan kierre tiukalla
eiriitävoimat
0
513
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635