Ostin pari viikkoa sitten langattomat kuulokkeet, ja toimivat hyvin. Käytin kuulokkeita ensin Xperia M5 -puhelimella , sen jälkeen läppärillä. Nyt kuitenkin kun yritän yhdistää kuulokkeita puhelimeen, puhelin ei jostain syystä ollenkaan löydä niitä, vaikka ovat päällä ja on virtaa. onko tähän olemassa joku konsti miten sais toimimaan?
Sony ei löydä bluetooth kuulokkeita
2
4132
Vastaukset
- Napurin
Ekäpä napurilla on bluetooth pällä ja kuulokkeet ei näy siksi että ne automatisesti yhdisty napurin puhelimen.
- Sonyyn
Ostin JCB460BT kuulokkeet ja kysyin myyjältä toimivatko ne Sony Bravia TV:n kanssa. Sain vastauksen, että kyllä toimivat jos siinä TV:ssä on bluetooth yhteys. TV:ssäni on bluetooth yhteys, mutta nuo 4.0 bluetooth yhteydellä varustetut kuulokkeet eivät yhdisty TV:ni kanssa. Johtunee siitä, että Sony käyttää sellaista tekniikkaa jota muilla valmistajilla ei taida olla käytössään eivätkä myyjätkään (joihin olen yleensä luottanut) tunnu asiaa tiedostaneen. Sonynkäyttöoppaassa todetaan, että tuetut bluetooth profiilit ovat:
HID
HOGP
3DSP
SPP
muuta tekniikkaa käyttävät laitteet eivät tunnu yhdistyvän Sonyn TV:n bluetoothiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595