Onko tosiaan niin että kokemäkeilästen kampaajien ja kauneushoitajien on käytävä 5 min. välein tupakalla kun hermo ei pidä ja asiakas istuu sen aikaa tuolissa kauhistuneen näköisenä. Pari esimerkkiä tulee heti mieleen. Yksi Teboilin lähellä.
Kampaajat ja kauneushoitajat
10
729
Vastaukset
- apuahänelle
Taas joku alemman tason olento yrittää saada aikaan mollauskeskustelua. Ilmeinen oma paha olo? Kannattaa kääntyä ammattiauttajan puoleen tai mennä suoraan Harjavaltaan. Kyllä sinusta joku välittää...
- Kaikkeakanssa
Huh, mekoinen diagnoosi! Ota sä kanssa ihan rauhassa vaan.
Mutta siis itse en kyllä pidä tupakanlemusta parturilla, kosmetologilla tai oikeastaan kellään.
- Hyhyihyi
En käy haisevilla partureilla. Hyi.
- Yööx
Ällöttävää, polttas kotona töitten jälkeen!!
- eimaisturööki
Juu ei se hääviä ole jos joku haisee röökille ja vielä henkitys. Kooman kankaalle vaan kaikki savustetut.
- SekinsiinäTebbarinvieres
Jossakin haisee spaddu, jossain omakehu 😉
- tuskahikiki
Jos tuli toivoton olo nähdessään sut.
- Kaljuna
Hermosauhut on pakko saada, on sen verran ikäviä asiakkaita, luulen.
- Hiuksetpäässä
Kannattaa harkita sit ammatin vaihtoa...
- Nörtistänortti
Samaan asiaan olen kiinnittänyt ohi kulkiessani huomiota. Yök. Todella luotaantyöntävää ja ällöttävä ajatuskin,että näprää toisten hiuksia saatika ihoa tupakalle haisevilla sormillaan. En kävisi tuossa putiikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657