väsynyt halveksuntaan

halveksittu

Mieheni halveeraa minua hyvin rumasti avioliitotta syntyneestä lapsestani, vaikka tapahtuma kuuluu menneisyyteen. Avioituessamme asia ei ollut hänelle ongelma "rakkauden tähden". Mutta kas, nykyisin saan kuulla, kuinka olemme "laittomat", minä ja lapseni, vaikka Suomen lain mukaan lapseni syntymässä ei ollut mitään "laitonta". Mitä tapahtuisi, jos kertoisin hänen suvulleen hänen kotimaassaan, ettei mieheni ole heidän näkemyksensä mukaan oikeastaan "laillisesti" avioliitossa kanssani. Olemme vain maistraattiliitossa, minkä hän on salannut suvultaan. Suku luulee, että olemme "oikeaoppisesti" avioituneet. Eikös siinä pilkka osuisi silloin vähän omaan nilkkaan?

12

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seriittää

Onko miehesi muslimi? Jos on, tiedä, että avioliitto on islamin mukaan julkinen sopimus.

• kalexis

Nooh, uusi muslimi vaan vuoroon. Kyllä se siitä.

• TaiSaisi

Hyvin kirjoitettu provo. Kukaan tuollaisessa tilanteessa elävä ei kehtaisi täällä tunnustaa mokanneensa.

• PaljoaEiPyydetä

Piruko sinut on ajanut etsimään vaikeuksia tahallasi. Miksi ihmeessä kyselet jälkikäteen neuvoja ihmisiltä, joilta et kysynyt neuvoja mennessäsikään. Kai tiesit mennessäsi, että mies jonka kanssa jaat tulevaisuutesi on sinun yläpuolellasi ja kehitysmaa-aikakausi on arkea sinulle. Ennenhän Suomessakin mies saneli kuinka asiat on. Se on Suomessa mennyttä aikaa, mutta se ei sinua kiinnosta, vaan ihan tahallasi olet itsesi loukkuun pistänyt.
      Jos se kehitysmaaihminen ei suostu suomalaiselle perheterapeutille tulemaan, niin voi voi sitten vaan. Tuskin sinä yksin saat hänen päätään käännettyä mihinkään suuntaan. Heikäläiset kun tapaavat oikeat ilmansuunnat tietää paremmin.

• Suomisika

Hahahhaaa, suomiukkohan se haluaa palata siihen aikaan jolloin saa sanella naiselle kuinka asiat on. Muslimimies ei ole ikinä vaatinut tuollaista! Suomiukolle nainen on kuin vaikevammainen, islam taas arvostaa naista.

• Suomiukkopahinmies

Muslimisika? MIkä oikeus sulla on haukkua miestäni? Näkeehän tämän keskustelun kommentoijista millaisia nämä palstalla pyörivät suomiukot ovat. Vihaavat suomalaisnaista koska tällä on omat mielipiteet eikä ole miehelle mikään lapsi jonka pitää tehdä kaikki miehen luvalla. Minä tunnen useitakin suomalaisäitejä jotka eivät saa poistua kodista eivätkä saa harrastaa mm. urheilua koska suomisika niin sanoo. Vaatteet eivät kerro mitään naisen vapaudesta

• Raaka-_-Watson

Osuiko?
        Buhahahahahahaahaaass

• tyhmäolet

Täällä on muitakin sekopäitä näköjään, kuin tämä sairas muslimiakka.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50