Minkälaisia kokemuksia muilla? Näyttää myyvän huutokaupat.comin kautta täysin remontoituna sellaista tavaraa mistä itsellä varma info että mitään ei ole kunnostettu todellakaan.
Liedon realisointi
23
6918
Vastaukset
- oletko_toope
Mitäs siinä kitiset urpo, mene tutustumaan myytäviin tuotteisiin jos olet jotain ostamassa. Tuskin sulla kuitenkaan rahaa on, kunhan paskaa jauhat.
- tyhjäätyhjää
Ei siellä rahaa tarvita, kun ei ole tavaraakaan.
- Turuntykki
Oletko_toope taitaa olla Petri itse, säälittävää :)
- KarrilanPeedro
=Automyynti Karrila. Google varmaankin kertoo loput.
- Lietolainen
Romaaneihin löytyy enemmän luottoa kuin tähän kauppiaaseen.
- susirajalta
Ostin sieltä nettihuutokaupasta dieselauton, junalla hakemaan "koeajettu montasataa kilometriä" , akku vähän heikossa latauksessa, oli kuulemma jäänyt radio päälle juuri vähän ennen hakemista.
Siinä sai matkalla tiepalvelu vetää jä työntää ja etsiä uusia akkuja matkan jatkumiseksi,lataus ei toiminut minkäänvertaa, laturi palanut, ei kyllä palanut merkkivalokaan.
Menihän siinä matkalla jotain 11 tuntia kaikkine kompastuskivineen ,kerkesi vuorokausikin vaihtumaan. Ei ole sellaista tarjousta , että ostaisin siitä putiikista , miten pystyy yleensä toimimaan monta vuotta !? - Petrite
Ottanut merkkivalon pois, ei olisi ensimmäinen kerta..
- Euralainen
Olisikohan viimein tämä Huijari saatu pois huutokaupat.comista kun ei enää mitään myynnissä ?
- ParaistenParoni
Ei ole, tunnukset oli pois jonkun aikaa. Oin itse viittä vaile huutamassa huippukuntoista pakettiautoa jolloin huomasin että liedon realisointi on myyjä, Trafitahan selvisikin sitte avk kolarihistoria ym. että jätin ostamatta, toisaalta meni sitten jonku muun harmiksi.
- Anonyymi
....kannattaa välttää koko firmaa.....multakin meni maine...en ehtinyt reagoimaan heidän mailiinsa ( n.30h)...oli ilmeisesti kiire saada multa rahat pois...nyt pitäis 200 e maksaa "sakkoa "...joopa joo
- Weeyksi
Ei kannata kauppaa tehdä pysykää kaukana .
- Kyllavitutaa
Huutokauppakohteen kuvaus ei todellakaan pitänyt paikkaansa, kohde erittäin huonossa kunnossa! loppui itseltä huutokaupat.comin käyttö.
- Guukle
tähän voi tägätä Gameparadise oy ja automyynti Petri Karrila.
Huonot on kokemukset erittäin huonot. Osta heiltä jos haluat tulla petetyksi.
- M.n
Itsellä myös erittän huonot kokemukset kannattaa kiertää kaukaa
- Silupejatuspej
Minulla on ihan hyvä kokemus yhteistyöstä tavaran myyjänä. Välitys toimi asiallisesti ja sopimuksen mukaan.
- Anonyymi
Hyvin organisoitu huijaus yritys. Yhteistyössä huutokaupat comin kanssa. Selvitellään nyt riitautunutta kauppaa kuluttaja asiamiehen avustuksella. Realisointi pitää huutokaupat comia koiranaan talutus nuorassa. Kannattaa pysyä kaukana ko firmasta jos ei halua ongelmia.
- Anonyymi
Huijari tuntuu olevan vielä tänäpäivänäkin....
- Anonyymi
Tämä kaveri kyllä vetää lokaan koko huutokaupat.comin. Eiköhän tuota saaha liiketoiminta kieltoon jo ?
- Anonyymi
lisää huijareita
sitä tämä netti on tuonut
eikä loppua näy
lisääntyy vain kiihtyvällä vauhdilla.
sit vaa naama kii.
- Anonyymi
Täyshuijari on koko pulju
- Anonyymi
Siirtynyt Huutomyllyyn huijaamaan tuo LIEDON REALISOINTI -niminen hölmöläisten puoti.
- Anonyymi
Eipä hänellä huutomylly kovin hyviä arvostelut ole..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164