Positiivinen velkarekisteri suojaisi ihmisiä mm. HS/18.12 ja Ylenanto 27.8.2017.
No nythän päästään jo asiaan.
Velkarekisteri köyhdytetylle rahvaalle, hallintarekisteri verosuunnitteluja tekevälle eliitille.
Saadaan lopultakin selkeä rajaus näiden jyvien ja akanoiden välille ja köyhät lopettamaan jo terveydenhoitonsakin, jonka on jo vuosia joutunut kustantamaan omista tai lainavaroista tämä hallitun tulojenrajaamispolitikan ja kikyttmisten myötä.
Mitenhän olisi samanlainen rekisteri valtion varojen käytöstä.
Kaikki erät eriteltyinä veronmaksajien nähtäväksi viimeistä senttiä myöten, tulisi lopultakin joku selvyys siihenkin kuinka paljon tämä maahan tulevien luku- ja kirjoitustaidottomien uskonsoturien elättäminen maksaa, kun sitä nykyisellään on niin kovin vaikea laskea.
Velkaa siihen kuitenkin ollaan ottamassa kaiken aikaa "tarpeen mukaan".
Ovatko nämä kansan VALITUT koskaan lukeneet muuta kuin Orwellinsa, sen oppien mukaan kuitenkin näyttää kaikki menevän yhä vain enemmän.
Kaikille oma rekisteri
1
94
Vastaukset
- KölviKäteinen
Pohjois-korea on varmasti jo vapaampi maa kuin suomi( joka tosin EI ole enää itsenäinen) vaan EU:n talutushihnassa jotta takinkääntäjä politiikot saavat turvallisen ja hyväpalkkaisen suojatyöpaikan keskieuroopasta....Lipominen kannattaa sanoi stubbi kun poisti karvoja hampaanväleistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339