Moikka!
Eli ettisin kaveria joka vois jutella munkaa syömisestä ja kaikesta mikä liittyy anailuun.
Tähän palstalle voi laittaa viestiä tai voi laittaa esin snäpin tai instan ja otan sitte yhteyttä.
Oon 16v ja tavotepaino ois 48-45kg.
Ei mitään järkeviä viestejä tähän kiitos.
Ymmärrän että leikin hengelläni ja että en ole terve.
Kaveri anailemaan
8
350
Vastaukset
- minäilmottaudun
oon samanikänen , voitas jutella jossain:) mut en haluis laittaa tänne mun nimee yms.
- Proana123
Joo itekki envaa viiti laittaa tähän ig
- kdnffbn
ap laitoin sulle viestiä!
- uglybutterfly
Heips, mäki laitoin viestiä :)
- Apuaaahaluan
Insta: helinaauro
Tuu juttelee! Tarviin sua! Haluun kans ees s-vaatteisiin. (Lihoin lääkkeiden vuoksi) - thislightinthedark
Olen perustamassa whatsapp ryhmää, johon haen jäseniä. Otan mukaan n. 15 ensimmäistä. Jos joku haluaa mukaan, käykää laittamassa blogiini kommentti ensimmäiseen postaukseen. Voitte laittaa nimenne, puhelinnumeronne ja iän.
Kommentit ovat yksityisiä ja vain minä näen ne. Ei siis ole hätää, en jaa tietoja kenellekään.
Blogini löytyy --- https://thislightinthedark.blogspot.fi
Kiitos, jo etukäteen :) - Sauliainen
Ollaaks kamuja aloitan huomenna anailun jos sä voisit tietää Mia mä asun asun mätästys 5e Olga siinä oven edessä niin tulen ulko ovelle kello 7.00koska koulu alkaa 8.15 niin mä tuun joka maanantai etsi netistä tai jostain mätästys 5e asun siinä rakennuksessa jos mä näön siinä jonkun naisen/tytön niin mä kysyn et ootko sä se anailia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657