Ketkä on/oli teiän mielestä parhaat parit salkkareissa? Voi myös sanoa entisiä. Omasta mielestä Kari ja Linda on aivan ihania. <3
Parhaat parit
19
379
Vastaukset
- sofiqx
Elias ja Lari tai Sanni ja Tale
- SanninPyllyyn
Sanni tarttis vähän paremman sonnin painamaan ku sen hintelän puolikaljun Talen, jolla on tosi pieni mikropippeli..
- JanneHaukkala
SanninPyllyyn kirjoitti:
Sanni tarttis vähän paremman sonnin painamaan ku sen hintelän puolikaljun Talen, jolla on tosi pieni mikropippeli..
Mä voisin painaa mielelläni Sannii!
- taalasmaa
Kari ja Linda <3
- KariTaalasmaa_
Seppo ja Ulla Taalasmaa
- auska
Linda ja Kari
- LariasForever
Elias <3 Lari. Liian söpöö.
- karijalinda
Linda ja Kari! <3<3 Toivottavasti niiden suhde ei nyt ollut tässä, voi olla kyllä että oli.. :( Linda sopii Karille niin paljon paremmin kuin Noora joten toivottavasti Kari ei ainakaan sen kanssa ole palaamassa yhteen.
- Taalasmaat
Seppo&Ulla. Sen parempaa ei ole ollut, eikä tule.
- Hdyh
Anu ja Panu
- Blööööö
Aki ja Camilla, koska rakastan viha-rakkaussuhteita / vihollisista rakastavaisiksi -juonta.
- hhhaYY
Pertti ja Siiri.
- SalkkaritReenAlla
Perse-Pertti ja Pillu-Siiri siellä ne lauloi ja piiriä pyöri.
- persseetolala
SalkkaritReenAlla kirjoitti:
Perse-Pertti ja Pillu-Siiri siellä ne lauloi ja piiriä pyöri.
Sitten ne pieri ja huusi ja hyppivät ripaskaa.
- präät
Ismo ja pesäpallomaila.
- oventakaakurkkija
minkähänlaine jatta monicalla on
- Anonyymi
Saku ja Miia
Joo Kari ja Linda. Hinttilöihii kaverloista ehkä Kosonen tai Kuisma.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431