Pistin arvostelun Gigantin sivuille. Poistettiin samantien. Ilmeisesti vain positiiviset arvostelut sopivat firman imagoon. Laitan arvostelun tänne siltä varalta että se pelastaisi jonkun toisen tekemästä sitä virhettä että ostaa tuon Roccatin Tyonin mikä on hiirien syöpä.
Valitsin tämän hiiren koska pidän korkeista hiiristä, sivunäppäimet ja rulla sopivat juuri minun makuuni. Aikaisempi hiiri tuli kliksuteltua hengiltä joten ajattelin että pelikäyttöön tarkoitettu hiiri kestää ehkä kauemmin. Onhan tämä mukava kädessä, mutta ei tällä romulla voi mitään pelata. Paitsi ehkä jotain Facebookin Bubblepoks Sagaa tms. Tarkkuus on onneton. Parhaillaan kursori seikkailee näytöllä itsekseen vaikka hiireen ei edes koske. Hiiri on jo kerran vaihdettu, ajurit on ladattu ja ostettu uusi hiirimatto, mutta ei tätä romua mikään muuta hyväksi. Jos nätit valot, hyvät sivunapit ja mukava kädenasento ovat sinusta yli 70 euron arvoiset niin osta ihmeessä. Jos haluat oikeasti toimivan tarkan hiiren niin pysy kaukana tästä läjästä sitä itseään. Kadun suunnattomasti tämän Tyonin ostamista, sillä tämän kanssa on jumissa vielä useamman vuoden ennen kuin on varaa hankkia uusi. Silloin osaan pysyä kaukana Roccatin tuotteista.
Pysy kaukana Roccatin Tyon-pelihiirestä.
ClickFailureAgain
1
152
Vastaukset
- 78oty78oyt9o
On syytäkin katua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657